25/8-02

År 2002 detta datum: Att skapa ett fylleslag Sön 25 aug 02 22:06
hej hej hå dagboken. 14 är den bästa åldern.. eller hur var det carro sa igår kväll när vi skulle beställa kebab mitt i malmö 8) man må säga att vi kan det här med att vara fjortisar.

inflyttningsfest, jag började grunda 18 och sen gick det bara utför.. jeklar anacka, ifrån början där är minnena lite dimmiga och så.. jag hoppas jag inte var allt för hemsk. misstänker att jag var det. nåja, ida jojnade mig i redlöshetens land och prydde sitt verk med att förstöra min snygga bollampa från Ikea. då blev jag lite sur. sen gjorde jag några övningar så jag fick jätteont i magen.. vete fan vad det är, det gör fortfarande ont som fan. tror jag kanske sträckt mig eller nåt annat nyttigt.
nåja.
sen började carro vråla i mitt öra och ida började dilla om att vi inte skulle gå ut, så då blev jag ännu surare och bestämde mig för att jag skulle ta nästa tåg till malmö. vilket jag, carro, carros kompisar ida och elin också gjorde.
in i malmö, gick in på etage, flummade omkring där lite, sedan gick vi och åt kebab och då ringde ida till carro och grät och var allmänt konstig, alla hade gått hem, konstigt nog 8)

nåja, vi hittade en nisse som körde hem oss för en hundring, så när vi kom hem så var ida hysterisk, bobban full som ett hus och de var ute på balkongen och var allmänt knäppa. ida kastade ut grejer från balkongen som jag gick och hämtade, sen gick jag och la mig. fast först var jag tvungen att bli förbannad för att
1. min mobil var kidnappad och låg i idas rum
2. någon hade spottat ut ett tugummi i min säng och klibbade på allt
3. någon hade kidnappat main-pillowen och lagt dit en äcklig brun kudde
4. någon hade spytt i sängen och på golvet bredvid

robert visade det sig sedan var ansvarig för det hela och fick också ställa allt till rätta. sänggående och jag låg och filosoferade ett tag innan jag somnade. detta varade dock inte länge, för rätt vad det var stormade robert in i mitt rum och beordrade mig att flytta in, han hade nämligen tänkt att sova i min säng. efter några halvdana protestförsök lät jag honom ligga där och sova. jag somnade också ganska snart och orkade inte bry mig mycket mer om detta.
vaknade sedan klockan 6 och noterade att törsten var väl tilltagen och det låg en man bredvid mig i sängen. när jag identifierat honom som robert och druckit lite funderade jag ett tag på vad jag skulle göra. jag kom fram till att det bästa var att få ida att hämta hem honom till hennes säng, så jag gick upp och började arbetet med att väcka ida. efter ett tag fick jag upp henne. hon verkade först inte så pigg på att ta med honom, men sen när jag gick kom hon efter och gav sig på honom. han vaknade inte, alla verkade så nöjda så med den rådande ordningen utan jag som klarar mig fint utan svartsjukedraman på söndagsmornarna.
efter kanske 20 minuter fick ida liv i honom, vid det laget hade också carro vaknat och kommit in i mitt rum där hon satt på golvet och studerade skådespelet.
robert tog med sig en kudde från min säng och först då gick han med på att följa med ida. tydligen var min my little pony kudde en riktig hit.

carro gick och spydde, ida tog hand om robert och jag somnade. vaknade sedan ett par timmar senare av att carro kom in och frågade hur jag mådde. jag kände efter och kände att jag mådde fint, förutom magonda som fortfarande gör ont som fan.
ska kanske till doktorn imorrn.. ma få si.

dagen har spenderats i horisontalläge, pizza framåt eftermiddagen och sen mer horisont.

jag måste bädda min säng och duscha.
jag måste ringa de som var här som jag känner. kanske be om ursäkt kanske.. 8/

hejå.

justja. jag glömde varför min mobil var kidnappad. ida hade roat sig med att ringa hem till min syster av någon anledning mitt i natten. och gråta. hahahahahahaha

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits