Dagens frågeställningar

Dagens frågeställningar:
1. Har jag silikonbröst?
2. Ska jag få flytta nu?
3. Hur ser Annehem ut?


1.
Som jag kommer att komma till i punkt 3 (tre) har jag cyklat till Annehem idag för att kolla läget. Där finns en Netto och inte så mycket annat. Men det var spännande. Fan också, nu har jag ju svarat på punkt 3 (tre). Aja, vafan, då svarar jag på punkt 1 (ett) när jag kommer till punkt 3 (tre).

2.
Jag ligger etta (1:a), tvåa (2:a) och trea (3:a) på lägenheter som jag de facto vill ha i min ägo. En liten 25,5kvms etta med minifönster och minikök men det gör inget för jag använder min ugn för förvaring som Carrie så väl uttrycker det. Det gäller bara att inte nåt annat klamydiaface kommer och tränger sig före mig i kön med nån töntig kötid. Jag är det klamydiafacet som förtjänar att bo i de där lägenheterna. Det vore skitbra.. då ska jag egga och tomata både Maias och Franssons hus samt alltid äta bakisfika när Maia ordnar på Blekingska. Excellent.

3. (egentligen 1 (ett))
När jag cyklade till Annehem cyklade jag upp på gräset för att undvika att cykla rakt igenom ett gäng med äldre fjortisar (kanske 17-18 år). När jag gjorde det möttes jag av en uppsjö "shit" och "oo". Jag trodde det var för att jag skrämde dem, men sen när jag cyklade tillbaka samma väg stod de kvar där och då utspelade sig detta:
Brud A: Kolla nu. Kolla tjejen, kolla tjejen! Dollys dotter eller nåt.
Jag [stannar]: Vad sa du?
Brud B: Har du silikonbröst?
Jag [garvar]: näe, har du?
Sen cyklade jag iväg.
Ser det ut som om jag har det? Vafan isf. Jag ser ju ut som om jag har fött fem barn och ammat dem tills de blev gamla nog att flytta hemifrån.. inte som om jag hade fått syntetiska kuddar instoppade i tuttarna. Knasungar.

Precis nu ringde galningen från tåget. HELVETE jävla psyko. Sluta ringa nu för i hela fanskapet. Hm. Jag undrar om jag ska byta nummer när jag ändå flyttar? Ändra identitet helt? Färga håret svart och sluta bära blingbling. Haha.. that would be the day 8)

Jag hade en fästing på tånageln förut. Där satt den och förstörde gaddarna. Haha. Jag sprätte iväg den smart som jag är. Så nu har jag antagligen en fästing under foten. Hejhopp.

Kommentarer:
Postat av: Yel

Åhh, dansmatta! Hur får du det att fungera på datorn?! Jag har en matta som ska höra till ett Playstation, men kanske kunde det funka i datorn också? (Har nämligen inget Playstation... vilket min moster inte visste när hon skickade mig mattan)

Postat av: eline

80 000 ja, jag menar hur svårt ska det vara! Det är roligt stundvis, just sådana samtal är lite komiska. Sedan finns det såklart de lite.. mindre komiska. :)

2005-08-17 @ 22:43:36
URL: http://eline.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits