dümp

Det löser sig sa han som sket i badkaret.. jag har kunnat göra en massa grejer idag utan att dö. Jag har diskat, städat och tvättat samt handlat. Fast nu är jag bra död.. jag orkar inte gör något just nu fast om jag lägger mig så kommer det att bli sömn i två timmar och sen är jag vaken som en get igen. Mitt största problem just nu är att jag har så omotiverat ont i nacken. Det känns som om hela huvudet och nacken sitter ihop i nån slags smärtorgie som exploderar varje gång jag hostar. Låt mig bara vara dumma nacke.. nu verkar det ju vara prima med kroppstempen. Låt det så vara!

Jag känner mig lite dumpad. Det är värdelöst att bli dumpad. Jag har blivit det så himla många gånger så jag vet precis hur man ska tolka tecknen och det är samma tecken och samma tramserier varje gång. Ska jag föregå och vara den som kommer ut on top? Det vore nåt det.. hehe 8)
Äh, jag bryr mig inte om on top eller inte, vad som än händer är det oftast dåligt ett tag och bättre i längden. Min längd kommer att bli så jävla bra.. ni anar inte. Här snackar vi guld och gröna skogar.

Clovis har fått en ny leksak för att jag har så dåligt samvete över att jag inte orkar leka med henne som jag borde. Hon är skitglad. Fast med jämna mellanrum kommer hon och lägger den i min godisskål och vill att jag ska kasta iväg den. Hon har tydligen märkt att det är på den som jag har den största delen av min uppmärksamhet riktad. Roliga lilla djur. Nu slickar hon mig på hälen och säger "iää". Jag får väl göra några stela försök då. Inte somna än bara.

hejhipp.

Kommentarer:
Postat av: eline

Haha, cool katt. :) Och klart du ska ha några fler inlägg, du borde iallafall ha tvåsiffrigt. Trevlig helg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits