Flugan

Bildspel med clov:
Clovis jobbar på att se ut som ett monster och äter på Musen. Först märker hon inte att det kom en fluga och satte sig på fönstret ovanför henne...
Äta mus
Flugan visste inte vad den gjorde när den satte sig på fönstret ovanför ett mördarmonster. Snart uppmärksammas den av Clovis som börjar sin strategi med psykning...
Syn på fluga
Flugan är lokaliserad och operation stirrning är startad. Hade den varit på insidan av fönstret hade dess dagar med säkerhet varit mer än räknade.. men nu är den på utsidan...
Flugan

Det är extremt mycket sol idag. Jag vill inte jobba. Jag känner mig helt uppblåst och megaförkyld. Var snäll och gå över dumma förkylning. Jag är tamejfan jämt förkyld. Gaaaaah.

Ifall jag får en av de lägenheter som jag satt mina små ögon på så kommer jag inte att åka på dubbel hyra. Det är nämligen så att det finns nissar som behöver tillfälliga ställen att bo och min lägenhet kunde tydligen användas till det under den tiden som jag inte ska använda den men inte får bli av med den. Det skulle vara så jävla bra ifall jag finge den fina lägenheten med pentry på väster till den 1/9. Jag ligger 3a nu.. jag undrar hur jag har avancerat från 6a till 3a. Sen undrar jag också varför det står tre adresser på varje post med ledig lägenhet på listan. Är det tre identiska? Det vore ju trevligt. GE MIG BOSTADEN.

Jag ska ju jobba snart. Bäst att jag börjar göra mig i ordning eller nåt. Det är bra ändå att komma helt hostig och cepesnorig till jobbet för då tror ingen att jag fejkat min sjukning i torsdags. Vast allra helst skulle jag vilja ligga platt på rygg på en filt. Vafan gör Maia? Hon borde vara hemma nu. Jag ska ringa och trakassera henne som den gode vän jag är. Men nu kanske det är grötdags eller nåt.

Åh!

Kommentarer:
Postat av: Thias

vadå trackback?

2005-08-15 @ 10:27:07
Postat av: Thias

vafan?

2005-08-15 @ 10:31:10
Postat av: caisa

Haaahaaahaaa!!! Vilken jävla bild den första var!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits