Före och efter

Jag tänkte att jag skulle sätta in bilder på mig själv som visade hur trött jag är efter helgens jobbande, efterjobböl, jobbande, försovande, slöande och till sist lite tränande. Men så fick jag för mig att jag ville leka med bilderna och fixa upp dem. Det här är den ni tror är jag.. 8)
Före

Före

Efter

Efter

Här kommer en bild som gärna vill illustrera hur glad och knasig jag kan se ut när jag är väldigt trött.
Före 2

Före

Efter 2

Efter

Om en timme börjar csi.. frågan är om jag orkar med det. Jag har sovit halva dagen idag. När jag inte sov så kollade jag på friidrottsvm och kom fram till att Carolina Klüft är bra cool. Man blir så stolt när hon springer med den svenska flaggan. Go her!

Näe.. jag får nog ta och lägga mig och om jag fortfarande är vaken om en timme så går jag upp och kollar. Nån måtta får det vara. Gaah.

Kommentarer:
Postat av: caisa

Näää!!! Faaan vad häftigt! Gjorde hon det bara spontant också som min lilla bäbi? Men vaddå, är det vanligt att de vill apportera saker?? Jag trodde nästan att hon fått nån slags identitetskris och trodde att hon var hund. ;)

Postat av: caisa

Och ang Klüft: visst BLIR man stolt!! Jag skrek av lycka när hon kutade ikapp den där dumma frallan. Och sedan satt jag och berättade för Gullet hur STOLT jag var över henne. Han bara flinade lite överseende. Och i vårt hushåll är det ändå HAN som är friidrottaren. =)

2005-08-08 @ 09:49:53
URL: http://caisa.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits