Hård dag

Hejhopp.
Bäbi har haft en hård dag idag. Först for jag iväg på en cykeltur i en timme och då fick inte hon följa med. Men det var skitskönt att cykla och cykla i solen tills svetten lackade och man hade fått någonstans mellan fem och sju fästingar på kroppen av att cykla igenom en massa snår och grejer. Min cykel är ju super så jag kan cykla igenom snår.
Sen när jag kom hem gick hon helt sonika ut för det hade hon bestämt. Så då var vi ute en sväng medans jag åt banan och solade lite. Clovis tyckte också att det var mycket varmt för hon gick in i skuggan efter att ha jagat någon random fluga hela tiden och flåsade som en hund med tungan utanför den öppna munnen. Haha.. hon är för lustig den där lilla 8)
I en av hennes räder över gräsmattan gav hon sig på en geting. Det var inte bra. Ajijaj vad ont det gjorde sa hon och oj vad det slickas på tassen nu. Det verkar vara prio 1, 2 och 3 idag.
Clovis

Det ska jobbas idag verkar det som. Det känns sådär upplyftande. Speciellt eftersom mina fötter är fulla med skavsår som bara lever för att ha ihjäl min arbetsmoral. Jävla nya skor. Jag tvättade mina gamla i 95 grader häromdagen. Jag vet inte om jag har skrivit om det, men nu skriver jag det iaf. Jag kokade i princip mina gamla skor. Sen blev jag faktiskt förvånad när jag skulle ta ut dem ur tvättmaskinen och det visade sig att det bara var småbitar kvar. "För att vara smart är du ganska dum" [Syster].
Så nu har jag nya extremt obekväma skitskor som tar knäcken på mig. Det hjälper heller inte att jag har bränt mig med frityrolja på foten genom nåt snörhål. Sheisse.

Äta kanske man borde göra idag.. jag har inga köttbullar, jag måste handla sånt. Det är basen i all mat jag äter (förutom möjligen gröt). Köttbullar och potatis.. det vore nåt det 8)

Sen var det nog inge mer nej. Hej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits