inälvorna

Tjoho. Broren har varit på besök och vi har fixat med datorn, bytt ut min tv mot en av mors och fars mindre tevear, slappat och ätit. Det har varit mycket trevligt och nu försöker jag restaurera det som fanns på min gamla hårddisk som fick diagnosen stendöd av bror. På denna hårddisk fanns alla mina mp3s och lite annat smått och gott. Bl.a. dansprogrammet till dansmattan innehållande alla mina rekord och all musik till den. Detta har också av Daniel fixats och ersatts så nu har jag inte bara allt åter igen utan en miljard fler danslåtar och rekorden klarar jag nog igen så småningom. Under tiden har jag jävligt hög snitt eftersom jag aldrig haft någon lärlingsperiod på den här installationen 8)
Daniel dansar dansmatta Dansmattan Dansen

Just nu är det höjdhoppsfinal i VM.. herregud, jag pallar inte det här. Han är så liten och ska alltid hålla på och göra skiten spännande. Nu ska jag utgå ifrån att han inte ens kommer att vara på pallen. Det är hur bra som helst att vi fick två medaljer i damernas höjdhopp.. Stefan behöver inte ta guld. Jag tycker om honom även om det blir utanför pallen. Han är ju värmlänning den lille.

Jag och Daniel var ute i nån skog i Dalby som tydligen är nån slags nationalpark. Det var fint och skitmysigt ända tills jag trampade på en sumomördarsnigel size xxxl med mina extremt tunna toffel-skor som dessutom inte är hela. Uääääää. Sen gjorde jag om bravaden en gång till. Inälvorna på bruna sumomördarsniglar är ljusblått mot vitt. Man upphörs aldrig att förvånas. Varför utsidan är brun kan man lätt räkna ut. De ser exakt ut som de ihoprullade döda bladen som låg på stigen och var idylliska. Fy huun.

Jag håller som skrivet på att restaurera mina musikfiler på den nya, stora och fina hårddisken. Det fanns mycket som jag hade och många små pärlor som inte finns nu när jag är i den här slutna världen som kallas nätverk i Lund. Hm. Nåväl. Jag har iaf lyckats komma över Serbiens bidrag i senaste eurovisionsschlagerfestivalen (sex konsonanter på rad där, det händer inte ofta i svenska språket).

Jäsiken.. nu rev han igen lillfjärten. Ojojoj.

Kommentarer:
Postat av: vidde

kanske dags att man utmanar dig på dansmattan..

2005-08-14 @ 23:34:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits