kära Du

Min katt är så slö så slö.. det är knappt så man förstår vad hon egentligen håller på med hela dagarna. Det måste vara en jävla verksamhet i hennes hjärna för att hon ska kunna ha roligt av dagen. 8)
Detta får mig osökt att tänka på dagens Elvis i Metro.. hehe. 8)
Elvis



Slö kisse

Slafen


Idag har jag jobbat precis hela dagen. Jag gick upp vid 9, åt frukost och sånt och sen åkte jag till jobb och var kvar där till halv 9 (på kvällen) då jag segade mig hem, svängde förbi willys och köpte mig mjölk, pasta och duschcreme. That's my life. Mjölk, pasta, duschcreme och occasionally nån flaska starkdricka för mitt höga nöjes skull. Kära nån.. tänk om man kunde vara så fab som Carrie och faktiskt bära upp livet på ett vackert och fabulous sätt.. 8) Det lär inte ske med mig.. jag är en svensson som inte ens är en svensson. Det slog mig idag när jag plockade sopor att jag kanske inte får jobb på vissa ställen p.g.a. att mitt efternamn har ett w i sig? Kan det vara så? Eller för att jag har två efternamn så det verkar som om jag är gift och därför tänker folket att jag inte behöver pengar lika mycket som en ensamstående student med hög hyra, inget bostadsbidrag och dyra vanor att försörja? Tänk om det var mitt livs misstag när jag tog mig mitt andra efternamn när jag fyllde 18? Det vore ju sjukt isf.. jag funderade en millisekund ifall man kanske ska skriva i det gamla personliga brevet att jag är en person från urskogarna i norr och härstammar från arbetarklass och/eller soldater och därför heter så, därför att soldaten i 34 led före min generation var bra på att gå. Hm.

Moving on.. tänk att jag är så picky att jag inte alls vill umgås med en person som uttryckligen har sagt att han inte tycker att jag tilltalar honom fysiskt. Varför är jag så fånig när han är ärlig? Eller är jag inte fånig? Jag vet inte.. men jag vet att jag inte kan tänka på något annat än det ifall vi skulle umgås och jag skulle känna mig i väldigt underläge. Då är det jag som är knäpp. Det finns nog inte speciellt många i min omgivning som tycker att jag är attraktiv, men de säger inget, jag frågar inte och vi kan umgås. Nu hade jag ju iofs inte frågat denna person heller.. Äh, shitthesame.

Jag är uttråkad. Jävlar. Jag vill att nåt ska hända. Fast jag ska kanske inte säga för mycket. I början på sommaren var jag också gnällig, sen sa det vosch och mor och far samt bror och Laila gifte sig i hemlighet och morfar dog. Sen gifte sig Johanna (vilket jag var lite mer förberedd på) så jag höll på att bli galen där ett tag pga nyhetsinflationen. Gången innan det som jag minns att jag verkligen tyckte att nåt kunde hända för allt var så tråkigt var hösten -01, sen flög ett flygplan in i ett högt hus i NY och sen ett till i ett lika högt hus. Sen blev det inte lugnt mer i världen.

Jag ska omformulera det här så att Du Som Bestämmer fattar vad jag vill. Jag vill INTE att någon ska dö, jag vill inte att det ska bli sämre i världen politiskt, ekonomiskt, matmässigt etc etc. Jag vill inte att det för min egen del ska bli avslag på csn eller att det visar sig att det var ett misstag med min antagning till Lärarhögskolan. Det jag vill ska hända när jag gnäller på det här sättet är positiva saker för mig eller för folk som jag tycker om. T.ex. att det blir småknott, att lill-N föds välskapt och precis i rätt tid, att jag får pengar från nåt håll, att nåt POSITIVT händer helt enkelt. Inget med några dumma flygplan eller dödsfall. Kan Du ordna det tack så mycket?

Jag ska önska mig något specifikt så kanske det blir lättare. Jag vill se Liftarens guide till galaxen samt Skeleton key på bio när de har premiär och jag vill ha råd till detta.

Nu är det snart CSI, jag ska borsta tand. Hejsvej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits