Många gigg blire

Woha.. jag har fått två nya kommentarer, så nu har jag sju stycken. Jävlar anamma 8)

Min bror har kommit och hälsat på mig nu. Han hade med sig en hårddisk helt överraskande till mig och det var inte vilken gammal hårddisk som helst utan en stor jävel som rymmer över 70gb. Den förra som jag fick av honom var på 40 gb och det tyckte jag var det mest enorma hittills. Jag har alltid haft små utrymmen att röra mig med när det gäller datorer så det här är hur coolt som helst.. för att inte tala om sweetnessen när man får det gratis 8) Min bror är kanske världens gulligaste.

Imorgon ska vi förhoppningsvis ominstallera mitt dansprogram som jag hade på den gamla 40gbs hårddisken och köra danstävling. Jag hävdar att jag skulle kunna kicka ass.. eller vi är iaf jämna. Jag har ju blivit besatt av den där dansmattan. Vad som är så jävla bra är att nu när den börjar fungera så har jag nåt att göra när teven är paj. Så jävla coolt. Fast ännu coolare är att broren kommer med mors och fars extrateve i bilen som jag ska få låna tills min är fixad. Man är bra bortskämd.. 8)

Så fr.o.m. imorgon kommer jag att ha en liten teve iaf och det är ju så jävla mycket bättre än ingen teve alls. Hurra för bekvämligheten.

Han är dock lite lustig min bror.. jag borstade tänderna och tvättade ansiktet i max 3 minuter, sen när jag kom ut från badrummet så var han helt försvunnen. Jag såg nån knöl under täcket som och undersökte och kom fram till att det måste vara en människa. Jag framförde en undran om han inte skulle borsta nån tand eller kanske åtminstone säga godnatt. Men han var eller spelade stensovande. På tre minuter? Mystiska lilla man 8)

Jag försöker restora min mp3lista som är ett minne blott pga hårddiskdöden. Fast det verkar som om ludc inte vill fungera efter typ 10 nedladdningar.. kan det vara så att det finns en gräns för hur mycket man får ladda ner? Isf kommer mitt restorande att ta närmare ett år. Gudarna. Varför finns en sån spärr? Eller så var det bara konstigt just då.

Jag vill inte alls vara ignorerad. Hej, jag bryr mig inte säger jag till alla. Fast det gör jag visst. Ju. Men detta är obligatoriskt när det gäller mig. Hej, hej, ignorera.

Kommentarer:
Postat av: Thias

Gah! Suck. Nu orkar jag inte klättra på fler väggar...

2005-08-13 @ 23:03:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits