Min darling 8)

Hå säger:
hur?
The Man säger:
tjao... kliar på ena underarmen. vet ej why. vaknade tidigt i dagens otta och kliade mig till sömns igen. mysko. syns inget heller.
Hå säger:
det låter galet, du får frysa den
The Man säger:
jaså?
Hå säger:
då kliar det inte
The Man säger:
nej. då når jag ju även cirkulationskollaps också
Hå säger:
men gnäll
The Man säger:
hehe
The Man säger:
hur?
Hå säger:
nu är det massa lediga lägenheter igen.. ska jag boka de som är en kvm större utan förråd men med lite ordentligare kök
Hå säger:
eller ska jag ta det som har förråd och som är en kvm mindre
The Man säger:
vet inte.
The Man säger:
det är ju du som ska bo där
Hå säger:
men vafan
The Man säger:
ja?
The Man säger:
eller har jag missat något i vårt liv? 8)
Hå säger:
jag vet inte.. bestämde vi nåt igår?
The Man säger:
hm nej
Hå säger:
har vi bestämt nåt förut?
The Man säger:
nej
Hå säger:
då vet vi
Hå säger:
jga tror ändå 25kvm skulle vara lite litet
The Man säger:
då är det alltså du som ska bo där?
Hå säger:
men vafan
The Man säger:
men okej, vad gör du i ditt kök? kokar potatis=
Hå säger:
FRÅGA HUR DET ÄR MED MIG OARTIGA SNORVALP
The Man säger:
jag har ju gjort det för bövelen
Hå säger:
det har du ju inte
The Man säger:
The Man säger:
hur?

Hå säger:
ah, just ja 8)
The Man säger:
Hå säger:
men gnäll
The Man säger:
hehe
The Man säger:
hur?
Hå säger:
nu är det massa lediga lägenheter igen.. ska jag boka de som är en kvm större utan förråd men med lite ordentligare kök
Hå säger:
det är fint 8) tackar som frågar
The Man säger:
så SHUT UP BITCH
Hå säger:
hihi
The Man säger:
fan...
The Man säger:
okej bra
Hå säger:
du är så bra, min darling 8)
The Man säger:
fan vad du svallar i hormonerna idag
The Man säger:
8)
Hå säger:
haha.. jag glömde att ta p-piller när jag skulle igår
Hå säger:
det är skit 8)
The Man säger:
ach so, är det därför du är sånhär idag?
Hå säger:
jag vet inte.. jag är normal idag tycker jag
Hå säger:
det är ju du som har spasmer och är helt tvär
The Man säger:
hehe
The Man säger:
öuhASFöADG
The Man säger:
hADG
The Man säger:
jag har posfjklöahsgklöjhadg, inga spasmer
The Man säger:
aslöfasf
Hå säger:
aslöfasf
Hå säger:
hehe
The Man säger:
(det värsta är att jag laddade som fan inför mina utbrott på tangentbordet och tyckte de var superroliga 8)
Hå säger:
har du tagit alla piller du ska?
The Man säger:
ja
Hå säger:
bra
Hå säger:
håll tummarna för mig
Hå säger:
och min flytt
The Man säger:
ja.
The Man säger:
nu skall jag ut och fostra min kropp
Hå säger:
tack för din fullständiga mening
The Man säger:
den skriker och stretar emot men mitt psyke är starkare
The Man säger:
varsågod
Hå säger:
men du har en liten kli på armen.. vad är det med dig?
The Man säger:
nu är det inte det som skriker och stretar
The Man säger:
jag har ENORM träningsvärk i torson
Hå säger:
morgonstånd?
Hå säger:
jaha
The Man säger:
nej det är över sedan länge
The Man säger:
det hade jag när jag låg och kliade armen i ottan
Hå säger:
du kanske har hittat nån slags g-punkt
The Man säger:
mmm... förmodligen.
The Man säger:
nej nu ska jag iaf ut och fostra
The Man säger:
löpkram
Hå säger:
får jag fulla rättigheter till det här samtalet?
The Man säger:
haha nej
Hå säger:
men vafan!
Hå säger:
joooo
The Man säger:
våra samtal är sekretessbelagda
Hå säger:
om jag fingerar namnen då?
The Man säger:
varför?
Hå säger:
kul
The Man säger:
hehe vafaaaan.
Hå säger:
tack 8)
The Man säger:
cphelena
Hå säger:
pusspuss, löpkram
The Man säger:
dra åt helvete 8)
Hå säger:
jaja

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits