nee.. usch

Oj. Jag mår ju faktiskt dåligt. Jag fick chansen att fara hem innan klockan 1 inatt så jag tog den och det var jävligt smart för nu känns det ganska mycket som om det är feber i min kropp.

Nån person som jag inte fattar varför jag har på min msn skickar äckliga bilder på sitt kön till mig. Varför gör han det? Jag vill inte se hans kön. Jag vill inte ens se mitt eget, varför tror han att jag skulle vilja se hans? Dumfan. Vissa gossar är så jävla konstiga.. tror de på allvar att man vill se skiten såhär över nätet på en person som man inte ens vet vad han heter? Så jävla idiotiskt..

Min nacke och min rygg är döda.. varför? Vad har jag gjort? Jag måste städa inför helgen.. döden. Halsen och huvudet och snor och fanskap. Alla på jobb är sjuka och alla andra också för den delen så det är väl bara att tacka och ta emot.

Teven är fortfarande död. Ojijoj.
Men i övermorgon eller dagen efter det kommer bror och hälsar på och han kan iaf fördriva tiden tillsammans med mig.. dessutom ska han via mor och far i en bil så han kanske skulle sno med sig en tv därifrån 8) Excellent 8)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits