Oh min gud

Min tv har gått sönder. Jag är sönder. Mitt i jävla friidrottsvm. HELVETE. Igår missade jag ett guld och ett brons bara för att jag var tvungen att jobba på det där jävla sunkstället och nu.. nu missar jag allt! Fan också. Den har bara dött. Det är som om den aldrig har varit en tv utan bara är en låda med glas på. Det spelar ingen roll vad jag gör eller vilken händig karl jag ringer.. den är död som själva fan ändå. Helvete. Jag har väl inga pengar att anlita en tvreparatör för. Vem fan har det egentligen? Åååååh.

Efter att jag hade ringt pappa, Patrik, Walter, pappa igen och Karl (som inte är någon händig karl utan en djup humanist som funderade över sin veckotaliga krönika..) och inte fått ett vettigt jävla svar gav jag upp det hela och följde Karls råd och la mig och läste lite om Axel Oxenstierna. Till saken hör att jag blev väckt idag bara fyra timmar efter att jag somnat tack vare en liten svart sak som skulle peta på min persienn av aliminium (eller vad det är). Det låter väldigt mycket när en kisse försöker böja sönder en persienn av aliminium.. så jag vaknade och kunde inte somna om. När jag så skulle lägga mig några timmar senare och läsa min 800-sidor tjocka bok om Axel Oxenstierna resulterade det i att jag somnade som en stock och vaknade tre timmar senare. Så nu är jag nysövd, tvn är lika död, lägenheten är löjligt stökig och det är för mycket disk i köket för att man ska kunna laga mat.

Om jag inte lagar mat får jag ingen ork för att städa och då blir det aldrig rent här. Jag vaknade faktiskt med de bästa föresatser att tvätta. Här finns det alltid tvättid. Men tji, inte idag. Idag var det fullbokat som hos en billig rysshora. Jäkla skit. Då tänkte jag att jag lika gärna kunde viga hela min enda lediga dag till att titta på friidrott och hade trevligt.
Fan.

Maia är i Danmark och alla andra jag känner är antingen i Västernorrlands län eller arbetande eller nåt annat dumt.

Har tvapparater säkringar och kan gå och sånt? Det är inte en säkring i lägenheten för den sitter i en grenkontakt och denna fungerar prima. Jag har testat att byta ställe där jag hämtar ström till tvn, men samma jävla resultat. Garantin gick väl ut för ungefär exakt två månader sedan så det är väl nåt tidsinställt shit. Fan. Jag kollade på tv imorse. Det var tider det. Då fick jag iaf höra en låt som jag tyckte var väldigt bra. Laleh - Live tomorrow. Mycket fin låt.

Man kanske skulle köpa färdigmat eller åka ner och äta couscoussallad på mcd? Den är jävligt god vill jag inflika, speciellt tillsammans med cheddar cheese-dippen. Grym I might add. Igår fanns den dock inte.. det var lite störigt. Glassmaskinen, milkshakemaskinen samt kaffemaskinen var trasig plus att vi inte hade någon couscoussallad (som det skyltas med ganska skitmycket för den är ny). Det är jobbigt att stå i kassan när inget finns. Fast det är en fröjd framåt klockan 00 när man kan säga att vi stänger nu så ni får inte äta här och ni får bara ta det som finns i skåpet 8) Hehe.. jag är inte serviceminded alls. Jag har alltid ljugit när jag sagt det. Jag skiter i ifall föräljningssiffrorna ser bra ut, det är helt säkert så att det säljs tillräckligt ändå för att inte den där mcd ska kursa.

Moralen på topp. Vad jag svär? Jaja.. det gör inget. Jag är nyvaken. Jag BEHÖVER FRIIDROTT. Nån slags idrott.. fotboll. Är det ingen korpmatch idag? Ska spana.

Jaja.. nu får jag väl gå och leka med tårna eller kanske göra en häftig frisyr i mitt tråkiga, tråkiga, utväxta och långa hår.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits