OJojaj

Öh. Halv 12 gick jag och la mig och sen vaknade jag 1, 2, 3, 5 och var sedan vaken. Döden vad mitt huvud gör ont och döden vad jag är varm/kall.

Döden helt enkelt.

Nyss gick jag förbi Clovis och lyfte upp henne. Hon är så snäll. Hon satt snällt required time i mina armar, sen vände hon sig upp, slickade på min näsa och hoppade ner. Haha.. det är som om hon vet att jag är dålig och inte vill bråka med mig i onödan. Fast det har varit ett jävla tuggande på antennen till klockradion inatt.. Jag har inga mp3s, ingen cdspelare (nu när teven är paj och jag brukar köra på dvdn), ingen RADIO och ingen ork att sjunga själv. Jag blir galen. Inatt har jag om och om igen drömt att jag spelat målvakt i ett vattenpololag. Av någon anledning var det en svärm med små insekter ovanför mitt mål hela tiden.

Klockan 14 pallrade jag mig upp och la i tvätt maskinen. Det är snart dags för omgång två..HUVUDET.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits