Postgubbarna

Jag sitter här i min galenskap och väntar på att postgubbarna ska komma och göra sig nådiga över min tvlåda som väger 40kg och har ett omfång som är större än.. ja.. jag vet inte. Själva tvn? 8)

Jag kan ju inte ta mig någonstans så länge jag väntar på dem.. störigt. Fast jag tog mig friheten att fara till postlådan och posta lite brev samt snabbt som ögat handla en snabb grej på willys. Men nu sitter jag här. Någon gång mellan 13 och 16 var tanken. Det lär ju bli 15.55 eller nåt annat osymmetriskt. Gah!

Jag har blivit helt kär i System of a down och då främst Radio video. Heja. Det var ett stort detektivarbete från det att jag först hörde den låten på ett kvällskift på jobbet för en månad sedan till jag fick den i min ägo igår. Om vi inte skulle ha haft cd-spelaren på jobbet tror jag att man skulle ha slutat för länge sedan. När klockan börjar närma sig timme nummer 7 eller 8 så dansar man tamejfan till Amy Diamond, bara hon låter lite glättig.

Kelis Milkshake är för övrigt också väldigt rolig. Jag dansade världens roligaste dans till den låten på Wermlands i lördags tillsammans med en kompis till en kompis. Allt var frid och fröjd tills jag dagen efter fick höra att han kraschat med cykeln så illa att han hamnat på sjukhus och fick ha krage och allt sånt skit. Aj aj aj.. man kan nog faktiskt dö av den där cykeln ifall man inte är försiktig. Jag har ju brutit handen, man tycker att jag borde kanske ha lärt mig att vara lite mer försiktig, men icke. Det är så tillfredställande att ta sig fram fort.. 8)

Vad har jag mer att komma med? Inte för att det spelar någon roll.. här har man berättat om hur man blev lynchad på ryggen, hur tyskarna invaderade centrala Lund och om en massa andra saker och vad har man fått för kommentarer? EN endaste EN, över msn "Men jag tycker att Harry är äcklig". Ynkedom. Jag engagerar ingen!

Jag fick ett vykort från Bulgarien och mina föräldrar idag. De är hemma sen länge men vykortet har varit på semester lite varstans kan jag tänka mig. Det föreställde iaf en man med ett orgasmliknande uttryck i sitt ansikte som satt på hans i övrigt nakna kropp. På baksidan hade far skrivit att denna man frågat efter mig! Bah! Så galet. Det tror jag vad jag vill om.. 8)

Jajaaaaa.. jag får väl kolla på Oprah eller nåt. Bajs.

Kommentarer:
Postat av: vidde

tigga kommentarer.. jo det kan ju fungera.. men du vet ju egentligen redan vad jag tycker om att vänta på snabbmat *tihi*

Postat av: Linderholm

alltså, jag kan inte kommentera alla dina inlägg, för jag skrattar så jävla mycket att jag nästan dör!!! Sen blir jag så knäckt att jag måste lägga mig i soffan och djupandas ett tag! hahahahaha!

"an' they're like 'it's better than your's'"

2005-08-23 @ 18:28:09
URL: http://linderholm.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits