Sniff? SNIFF?!

Igår och i förrgår var jag så glad. Jag kunde svälja utan att rynka näsan, jag kunde gå flera timmar utan att nysa och jag behövde inte snyta mig en gång i kvarten. Hej. Nu gör det ganska så ont i halsen igen. Jag nyser som ett cepe och jag har redan snytit mig två gånger sen jag vaknade (halv 14, jag vet inte varför). Jag har blivit förkyld IGEN! Wtf! Jag har ju inte varit på jobbet ens. Det enda jag gjorde igår var att lämna lägenheten och åka till Malmö en sväng i en luftkonditionerad och bra bil tillverkad på 2000-talet. Goddamnit! Kan det gå över någon gång? Är det det att jag hade en glipa mellan linnet och jeansen igår? Är det där förkylningen kryper in? Eller var det för att jag inte hade koftan på mig hela tiden utan ibland - när jag höll på att dö av värmeslag - lät jag bli att ha den på mig, eller iaf inte knäppt. Vi handlade cykeldäck i Burlöv igår... är det där bakterierna frodas? Nu är det ju inte ens något damm här hemma.. allt det rensade jag bort igår ju! Det är rent, luktar citron, solen skiner, jag har sovit mer än tillräckligt och fanskap i helvetet. Låt mig vara jävla hosta, snor, slem och ontihalsen!

Jag drömde att jag var tvungen att flytta till ett korridorrum och bo ihop med de människor som jag inte längre bor ihop med. Ett litet korridorrum som vi delade på fyra pers. Det var minst sagt påfrestande. Men hyran var väl låg och jag hade mycket saker som jag kunde shoppa. Gaaaah!

Hösten är så jävla störig.. man vill bara shoppa arschlet av sig men så har man inget arschle att offra för det har man svultit bort under sommaren då man i snitt tjänade 30öre/h och inte fick jobba mer än 4h/vecka. Jag kanska ska ta och ordna så jag kan börja min dag och gå ut och kolla posten och sånt.. jag har hört att det är det senaste. Hejsvej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits