SnyggHelena

Döden I tell you. DÖDEN. Jag har rensat förrådet. Jag kan knappt skriva, mina armar är så jävla döda. Herreminje. Jag har slängt [läs nu Maia, Helena och alla andra som mobbar mig för mina prycklar] åtta (8) säckar och tre (3) kartonger fulla med skräp. Jag hade 15 lådor med "barndomsprylar" när jag började och nu har jag fyra. Applåder tack. Nu har jag en jävla massa kartonger som jag kan lägga grejer i när jag flyttar härifrån och om någon blir över så slänger jag dem. Ha! 8) Jag har gått igenom varenda jävla pryl och slängt nästan allt. Åh herregud vad duktig jag är. Det tog bara hela jävla dagen.

Jag har även släpat upp megalådan till teven som ska skickas iväg i nästa vecka. Jag kom på att det är ganska smart att den är på lagning för då kan posten flytta den åt mig när jag ska flytta. De kan ta den från den här adressen och leverera den till den nya adressen. Excellent.

Om några dagar ska jag rensa insidan av lägenheten och slänga alla gamla papper från året som gått samt lite skrivare, udda kläder och annat skit. GUD VAD MYCKET KLÄDER JAG HAR. Eller hade. Det mesta jag har slängt är kläder. Men jag har också hittat en stensnygg moccakappa som jag ska använda till hösten. Dessutom har jag hittat ett par gamla vinterskor med kilklack som jag nog kan återuppliva... tänka sig att den trenden skulle komma tillbaka så snabbt 8)

Jaja, jag vet att ni inte bryr er. Jag har inte fraktat kläderna till containern än så om någon vill ha 90-talets och de-första-åren-på-2000-talets modeförbannelser så har jag fyra säckar fulla.. 8)

Vad ska jag nu göra? Det är malmöfestivalen men jag äger i runda tal 200kr av vilka ungefär 150 kommer att gå till att köpa mediciner i nästa vecka 8( Men jag har iaf fått min omfattande lönespec. Först fick jag ont i magen men sen kom jag på att det är ju detta plus den enorma summan från csn. Bara jag kan skjuta lite på hyran så blir ju detta finfint.

Det lutar dock åt att jag inte flyttar i den här månaden. Hm. Men jaja. Jag ligger ganska högt upp i kön när nästa laddning med ettor läggs ut. Skitbra.

Clovis och Helena

Clovis upptäckte att jag hade ett foto på snyggHelena på väggen häromdagen. Hon tyckte att Helena var skitsnygg. 8)

Helena är verkligen skitsnygg.. hennes hår är helt gudomligt. Jag vill ha hennes jävla hår. Jag blir så avundsjuk. Helt av sig själv är det perfekt lockigt och underbart glänsande och fint. Sen att resten av henne är så jävla snygg så alla som ser henne bara smäller av gör ju inte saken bättre. Om jag inte kände henne skulle jag nog bli rädd för henne och inte våga prata med henne.. hehe 8)

Nej.. nu måste jag vila allt. Kanske dricka fyra liter vatten. Hej.

Kommentarer:
Postat av: vidde

oroa dig inte.. malmöfestivalen klarar man sig utan..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits