anekdotfjåt?

Varför måste föräldrarna spara plasten på datorn? Man kan ju inte slappna av med en krullig bit plast under handleden. Nu klippte jag bort den. Hahaha 8)

 

Idag har jag och far varit i Halmstad och handlat på Rusta, på Skrea och solat tills jag bokstavligt talat trodde att jag skulle kräkas och sen i Varberg för att kolla in festlokalen som syster och blivande make har hyrt till bröllopet på lördag. Det var livat som fan och väldigt fint. Vi får se hur kul jag kommer att få.. jag har äntligen laddat ner program och sånt så vi får se när jag ska göra saker och vad för saker som jag ska göra..

Jag försökte mig på att skriva ett tal igårkväll men det gick skitdåligt. Jag kom fram till yada yada, fint att se så många här och yada yada, några saknas, yada, men sen skulle jag ju komma med anekdoter och det stod still som självaste fan i huvudet på mig. Anekdoter? Eeh.. ja, hon har gjort många mål? Hon är värdelös på att bygga solstolar, hon tyckte att det var skitkul att kasta glaskulor i huvudet på mig när vi var små för jag var så söt när jag började gråta. Vi brukade göra en nyårshow varje år där vi skrev en låt som vi sjöng inför kameran och sen hade vi några klassikervisor som vi sjöng och dramatiserade med utklädnad och grejer. Mycket fint.

Fast fan.. nåt som hon gjort som man verkligen garvar läppen åt sig när man tänker på? Det måste jag verkligen fundera på...

 

Det är så jävla varmt här vid fönstret.. måste nog gå och kyla av mig lite. Hejsvej.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits