Bädda sängen

Bädda lite mer säng


Bädda sängen



Alla som har haft att göra med katter samtidigt som de bäddar sängen vet hur trixigt det kan vara. Clovis tycker mycket om sängen. Man kan hoppa och skutta och vara galen och gräva och borra och nora omkring och vara allmänt vansinnig. Hon är så söt min lilla darling.

Jag fick mysig information om att jag ska få en ny granne. Yippi. Hej och hå. Jag har länge nu velat byta min lägenhet och detta kan nog vara motivation nog till att ringa till AFB och höra om ett byte. Är det så himla omöjligt månne? Jag byter ju ner mig? Jag byter ju från en väldigt fin lägenhet med kök (eller nåja) till en mycket mindre lägenhet med pentry. (Ifall jag får de som jag har mitt eye on) Vill, vill, vill, vill, vill flytta härifrån nu. Till dit. Ja.

Kommentarer:
Postat av: Caisa

Åh! Hon är så djävulskt tjusig!! Synd att inte ni bor i Umeå för då kunde vi ha playdate med våra bäbisar! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits