En jesusödla

En jesusödla

Kan man html:a i den här dagboken? Jäsiken så coolt isf.. då ska jag för alltid övergå från Luder och hit. Idag ska jag och Maia gå ut. Jag äger 40 kr, det kommer att kosta 40 kr. Sen är mina pengar slut. Tjoho. Jag har inte så mycket att ståta med idag. Jag skulle ha ätit frukost med en kompis men det blev att jag låg och var nästan sovande istället. Dåligt av mig. Men jaja. Bröllopet som jag var på i lördags (min systers) var storartat. Jag sjöng, bröder grät, far höll ett jättefint tal, Johanna (syster) var så fin att hälften kunde vara nog. Hur kul som helst. Jag ångrar bara lite att jag åkte hem istället för att gå på efterfesten.. men jaja. Nu är det gjort. Nu ska jag äta lunch. Hejsvej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits