Gott i själ

Jag har pysslat och lekt och bara längtat egentligen till den stund då jag ska lägga mig i min säng och njuta av att det är mörkt och svalt och kallt och trevligt i mitt sovrum. Det är städat i lägenheten, lakanen är rena, förkylningen ger med sig, jag har inte ont någonstans, jag har ingen tid att passa imorgonbitti och allt är peachy. Idag har jag varit i Malmoe och på Ikea. Det var lite läskigt. Inte Ikea utan Malmoe, för jag fick lov att gå förbi läskiga uteservering där nisse blev död för nån vecka sedan. Det var otäckt. Fast det gick över ganska snabbt. Nästan lika otäckt var det faktum att jag inte hade en endaste jävla spänn att spendera på Ikea och i Malmö. Det var 50% på massor av alla klädaffärerna som jag är kär i, men icke. Inte ens då det fanns en massa bra parteylinnen på Gina Tricot för 60, 70, 80 och 90 spänn köpte jag något. Det var DUKTIGT. Något annat som är ganska duktigt av mig är att jag mår rätt så prima. Jag är lugn och harmonisk och har lagt en jävla massa hjärnspöken på hyllan den senaste tiden. Jag hoppas att det inte är tillfälligt.. det känns inte så på något sätt. Jag ska bara luta mig tillbaka och se vad som händer/göra så saker händer istället för att dag som natt fundera och analysera och konstatera att jag är fel, ful, dålig, dum, knäpp och värdelös. Det är bara jag som tycker det (hoppas jag) och det är jag som lider mest av det. Angående människor som skulle kunna vara snällare mot mig känns det som om jag inte bryr mig. Däri harmonin i själen tror jag. Jag lever här i min lilla värld och om någon vill hälsa på så varsågod, men jag är helt färdig med att försöka vara god nog åt folk. Jag är god nog åt mig. Iaf idag 8) Natti. Flinflin


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits