Malmoe

Psyko

Jag har nåt slagt problem idag. Jag har varit alldeles glad och till mig mest hela dagen. Jag undrar ifall det har nåt med att jag har tagit kontroll över mitt blodsocker att göra.. isf är det ju hur jävla grejt som helst.

Idag har jag och Maia roat oss med att cykla till Malmoe och sen tillbaka igen. Det var skitmysigt att cykla i solen. Jag vet inte varför jag var så lyckligt lottad, Maia hade det ganska tungt och svalde/spottade flugor med jämna mellanrum medans jag cyklade lugnt och fint och hade det så skönt så 8)
Väl i Malmoe cyklade vi på Perre och Thomas på gågatan och med dessa avgick vi sedan till Glassfabriken där jag intog Nutello, Cocos och Citronsorbet. Excellent.

Jag har blivit tvungen att utforska min ganska så utmärglade cd-samling eftersom min dator till 2/3 är död eller döende och jag inte kan spela musik på den. Jag tror inte att jag har köpt en cd-skiva det här seklet så det är ganska mystiska skivor jag har. Men några är finfina 8)

Det har åskat och regnat i vanlig ordning här i krokarna, men bara när jag varit inne och legat platt på min rygg. Det var trevligt. Kanske inte det där med att ligga platt på rygg - det lät lite vulgärt, men att vara inomhus när det megaregnar är alltid fint.

Hm.. det mörknar fortare nuförtiden. Klockan är halv 10 och nu är det nästan natta här utanför. Strange. Nåväl. Då kan man göra mystiska saker som att sova och kanske klippa tånaglarna.

Vem har namnsdag idag egentligen?

Mer psyko


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits