nosat

Nu har jag nosat omkring lite här och upptäckt att det var en ganska vacker sida. Jag ska nog ta och byta mitt luder mot detta eftersom man där är så himla bluä.

Jag är i Falkenberg nu.. imorgon ska jag och far till Halmstad och kolla på grejer. Innan dess ska jag sova jävligt gott i källaren. Jag har flyttat dit ner nu.. mor och far var väldigt mycket emot det. Jag förstår inte riktigt varför.. de kanske tycker att jag är för lite deras bäbis när jag inte bor mitt i huset. Jag är 23 år gammal.. det är ungefär allt jag vill svara på det.

Nu skriver jag på deras laptop och på ett tangentbord som inte är ergonomiskt och därför inte riktigt min bästa vän. Speciellt inte nu när jag håller på att spara ut mina naglar inför min systers bröllop på lördag. Tjoho. Jag ska till frisören 09.00 på lördagmorgon och sen ska jag vara ombytt och uppiffad all day.. rätt coolt 8)

Nej, jag får uppdatera mer här sen. Jag är inte 100% på alla funktioner men de jag uppskattar mest är

1. att kunna se vem som har läst

2. att kunna uppdatera genom mobil

Kan man göra det här?

Tjarå.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits