Djuret

Jag är fortfarande i våldsam extas över Edvin Martons skiva. Kom till mig NU! Jag kan samplerna utantill nu.

Idag på tåget satt jag och förberedde min lektion i vanlig ordning. Jag stördes dock av en tjej som satt framför mig och inte höll käft en enda sekund. Hon pratade och pratade om så ointelligenta saker och fick nästan inget medhåll från den hon satt och pratade med. Hon skrattade skithögt åt sina egna skämt och varvade sedan ner med ett "eeeh.. ja" efter varje asgarv. Tjejen som hon pratade med (som f.ö. verkade rätt sund) log artigt och nickade men det märktes ganska tydligt att hon bara ville att snattertackan kunde hålla käften already. Jag förbannade babbelmunnen o det grövsta fram till det att hennes kompis gick av. Äntligen höll hon käften och jag kunde koncentrera mig på min realism. But noooo.. då kommer det på nån fjortisgynnare som har väldigt, VÄLDIGT hög musik på i sina hörlurar så att det inte bara hörs dit där jag sitter utan även till alla skånska städer inom en 10 mils radie.

Hur det nu blev med hela resan och allting så visade det sig att jag skulle bli bedömd av min mentor idag. Mycket spännande. Så jag förberedde färdigt min lektion och fick ett mycket gott omdöme av både mentor och handledare. Mentorn sa "Jag antecknade lite från början, men det kändes helt meningslöst. Jag blev mycket imponerad och har ingenting att anmärka på." Coolt 8)
Jag ska skaffa mig en pärm och sätta in alla snilleblixtar som jag har fått till mina lektioner. Det ska sedan bli min snilleblixtpärm som jag kan sälja dyrt 8)

Nu verkar Clov pocka på uppmärksamhet. Hon är knasig. Som säger "krru?" och sen äter hon upp en fjäder. Konstigt djur.

Kommentarer:
Postat av: caisa

hahaha, vad rolig du är! Att sätta frågetecken efter "kruu" var ju bara så klockrent! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits