Dravel med bitchkrafter

Hur stor bitch får man vara? Jag vet inte. Jag har ju fått för mig att jag har någon slags uppfattning om var gränsen går eftersom jag själv hamnat mitt i stormens öga när bitchkrafter släppts lösa. Men nu undrar jag om jag kanske inte kan vara minst lika duktig. Kapabel är jag nog för om någon ger mig en matta så trampar jag på den, var så säker. Aj aj.. jaja, vi får se hur god jag kan vara.

Jag har skrivit ett långt mail till mina lärare om ganska skarpa synpunkter som jag har på den uppgift vi har att göra denna vecka och några veckor framåt. Förhoppningsvis får jag snart ett svar som inte är helt förnärmat av mina åsikter. Det lär ju visa sig.

Jag är trött-trött och har svidande ögon. Jag känner att jag bara vill lägga mig ner och börja gråta hela tiden. Men jag får inte. Jag måste stålsätta mig och inse att även om det inte verkar som om det är ganska mörkt just nu så kan det vända när man minst anar det.

Nu tuggar jag på kinden med blicken fixerad ut i intet. Det är nog bäst att jag går och lägger mig. Godnatt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits