Göra, darling, von Platen.

Med jämna mellanrum får jag krav på en bok som jag inte har lånat. Jag minns bestämt att jag beställde den, men att den aldrig kom så jag sket i den. Det kan vara så att någon snodde den från min hylla, jag vet inte, men i vilket fall som helst så gillar jag inte att min böterkvot hela tiden går över 100 kr pga dumma Magnus von Platen. Nu måste jag på biblioteket igen och bråka om det hela, fast jag tror att jag först måste betala av alla skulder jag har så att jag har en mer fast grund att stå på. Störigt.

Igår lagade jag mat på blekingska. Tomatsoppa på kokosmjölk.. jävligt gott if I might say so. Det var det sista som var kvar dock.. folk uppmärksammar inte förrätten som de borde 8)

Jag har jättemycket att göra. En enkät att dela ut, två 300sidorsböcker att läsa och pyssla med, planera undervisning för tre veckor samt skriva en massa skit till min mentor som jag ska träffa imorgon. Usch. Det är så mycket att jag inte orkar sätta igång. Jag måste även ner på banken och fixa med lita försäkringspengar och då kan jag lika gärna passa på att sola fast då måste jag låta bli att sminka mig och det är jobbigt när man ska fluffa omkring på stan. Egentligen borde jag även köpa gerdakort, fast nu börjar det kännas lite sent på terminen.. vi får se vad Nagaa säger.

Jag saknar min darling. Det är inge kul alls att han bor i hufvudstaden och jag bor här. Inte för att jag vill flytta till hufvudstaden, men jag vill att han ska ta sitt pick och pack och dra ner hit. Inte till mitt hushålle.. men nära nog så man har honom inom armlängds avstånd. Jag får försöka styra upp det här, finna en karriär för honom här i Skåne så att han inte vill bo där uppe mer. Kurr.

Nu, enkät.

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

Just så ska man göra, dvs få sin älskling på armlängds avstånd, det är fan så mycket trevligare!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits