Klipp&klistra

Idag orkar jag inte skriva något själv.

Producent/reporter - radio; SAMERADION; Ospecificerad arbetsort; 051110
1 plats.
En medarbetare på SR Sámi Radio tar föräldraledigt under perioden 1/3-06 och 3/9-06. Vi behöver en vikarie för personen. Vi söker därför efter en reporter/producent med start från den 1/3-06. Du ska kunna samiska i tal och skrift och bör vara en van journalist. Arbetet består av att avveckla program/nyheter och producera nyheter/program.
Ansökningstid är den 30/11-05 och arbetsort är antingen Umeå eller Kiruna.
---------------------------------------------
Finns det så många nyheter i Umeå eller Kiruna så man måste avveckla dem? 8)
----------------------------------------------
Kolla vilken kändis jag är. Hehe 8)
------------------------------------------------
Det här jobbet har jag sökt. Jag tyckte att det verkade passa mig i väntan på att Hästens-testaren eller Iprenmannen verkligen uppfinns på riktigt.
-------------------------------------------------
Så var det slut på roligheter ett tag. Hejdå.

Eller förresten. Darling.

Kommentarer:
Postat av: Husmusen

Ja, de ligger ju inte nästgårds precis :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits