Lite ledsen

Hur orkar folk oroa sig hela tiden? Hur orkar folk ha barn som de inte kan ha uppsikt över 24-7? Jag håller på att bli galen när jag är så långt ifrån och inte kan göra någonting åt någonting. Jag känner mig helt ledsen idag och ska helt sonika ta och åka till mina föräldrar om ett litet tag. Jag måste ladda mina små batterier inför det sista under terminen. Jag trodde att jag hade fått mig själv på rätt köl men jag orkar inte hålla på och vara bekymrad och orolig och stressad och pressad och frustrerad hela dagarna. Jag vill ha min mat lagad och bara slappa framför teven tillsammans med mor och far. Nu ska jag göra det och inte plugga en enda rad. Jag ska inte utföra en enda rad. Jag ska bara slappa och spela kort med mor och far. Gudars så skönt det ska bli.

On another med euforisk note så har jag köpt en ny jacka idag. Jag är så jävla nöjd med härligheten. Det är bra synd att jag inte kan ta foto av den eftersom batterierna till min kamera är helt döda och jag har ingen ork att fylla på dem. Inte för att jag fysiskt ska generera elektriciteten som gör att de bli uppfyllda, utan mer så att jag inte orkar engagera mig i projektet. Det är väl bäst att jag laddar dem någon gång dock för det ska ju tas kort av skolan för att se hur vi kan förankra den fysiska miljön till läroplanen. Hej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits