Men huvva.

Gud i himmelen. Fy fan. Jag mår fysiskt dåligt när jag läser den där artikeln. Jag vet att risken att det är någon som jag känner är minimal, men i vilket fall som helst är det väldigt close to home. Både geografiskt och psykiskt. Jag har varit med om att bli omkullputtad av en buss som inte verkar ha vetat om att det var en cyklist på insidan av den. Det var ren tur att jag inte fick någon del av mig under bussen. Å andra sidan lyckades ju jag få en hel bil på mig nån vecka senare. Men det kan alltså hända.. man kan vara påväg till föreläsningen klockan 8 på morgonen och sen vara död. Överkörd av en lastbil. Fy fan. Jag kräks. Jag ska flytta tillbaka till Järpen och köra bil själv så jag inte behöver riskera att bli nermejad av 18 hjul. Gha.

Ännu mer skoj. Också ganska close to home. Det finns alltså ett cepe här i stan som hoppar på folk som är ute och går. Jag har alltid varit lite klentrogen till detta eftersom man knappt har hört om det. JAG av alla människor borde kanske veta bättre, men det gör jag inte. Jaha. Det kanske är samma psyko som knivskar mig? Eller ett annat - så nu finns det två? Idylliska lilla medeltidsstad.

Nej, nu vill jag bara ha jul. Jag fick precis veta att 100% av syskonen ska vara med på julfirandet+systers make+brors katter. Det är gudomligt mysigt och ojijoj vad jag vill handla jättefina julklappar till alla. Det är så himla roligt när folk öppnar julklappar som man verkligen tycker är bra. Men nåja. Nu är det så att jag inte har pengar till det. Jag får göra nåt annat kul istället, kramas mycket eller nåt åt det hållet 8)

Nej, nu får jag börja min dag. Hej hopp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits