Undervisning och annat.

Idag har jag varit så sunkig som man bara kan vara om man är jag. Mitt ansikte ska vi inte ens prata om, jag har inte duschat och tvättat håret sen igår morse för det är inte tillåtet när man har mycket att göra. Så jag tog håret, satte ihop det till nån slags boll och satte två hårsnoddar om det. Eftersom hårtestar har lossnat har jag bara petat in dem i snoddarna så det kommer att bli en fröjd att ta ur dem sen. De sitter rätt bra nu.

Jag har ju inte fått något gjort och har därför inte fått tillåtelse att duscha. Eller inget och inget.. jag har faktiskt gjort saker hela tiden men det är så mycket kvar och så mycket som jag inte kan slutföra så det känns helt tröstlöst.
Jag har två större läsuppgifter kvar samt att fylla i en del grejer i den powerpointpresentation som jag tagit på mig att göra. Saken är bara den att jag kan inte göra det förrän J, H, M och D kommer med sina jävla punkter. KLÄM UR ER.

Däremot har jag faktiskt författat en sketch, läst igenom och lagt in vår rapport, lagt in en framsida, ordnat med lite pyssel runtomkring samt svarat på tusen mail. Hej jag är 4 år gammal, jag ska spela teater.

Jag måste planera lektioner till de två yrkesinriktade klasserna som jag kommer att ha i realismen. Jag hade någon vag idé om att jag skulle författa två faktablad om ett verk eller en författare från den perioden som var motstridiga i uppgifter. (tanken är att jag ska få dem att se ut som om de kommer från internet för att förutom att få dem att leta reda på information även få en liten tanke i bakhuvudet att internet kan vara opålitligt) Sen ska alla få välja varsitt listat verk/författare och få i uppdrag att ta reda på vad det är som är riktigt och vad som är falskt och skriva ihop (efter den mall som jag gjort på de två dummie:serna) ett eget litet arbete om det ämne de valt. Jag vill absolut skitgärna ha kommentarer om detta.
Den teoretiska klassen ska få gruppuppgift och muntligt redovisa någon del av renässansen. Jag ska även där göra en lista tänkte jag på ämnen, men inte trampa upp stigarna lika mycket. Vad tror ni?

Nu ska jag nog gå och lägga mig efter att jag har skrivit in sketchen på datorn och skickat den till de andra gruppmedlemmarna. Om inte mina försäkringspengar kommer snart kommer jag inte att kunna leva. Himlaplättar.

Tjoho.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits