Agda och Lennart sitting in a tree

Lista på töntar som är kära och löjliga:
Maia
Empa
Per
Helena
Jonas
Carron

Och detta är bara i min närhet. Sen finns det ju överfanallt.. folk som fular sig och sliskar och har sig och bara vill ge varandra fina saker och whatnot. Det är bättre att leva och klara sig själv. Ha!

Bajs.

Aja. Jag har tvättat allt jag har idag. Det luktar ren textil här i mitt hushåll och Clovis är lika galen som hon brukar vara när det är nytvättat i sängen. Hon hoppar och skuttar på sängen och fångar osynliga saker med framtassarna i varje vändning hon gör. Knaskisse.

Jag har ont, ont, ont i huvudet. Inte så mycket i kinden eller ögat som i själva skallen. Det är som om det trycker inifrån bakåt. Jag tror att jag har någon slags vätskebrist i mitt huvud.

Jag ska vara frisk den här veckan, nåt annat är det inte tal om. Imorgon ska jag läsa massa och kanske baka bröd, vi får se hur måendet är. Sen ska det ätas mat på Hotpot, spelkväll på torsdag, och konsert/novischmiddag på lördag och sen slapphet på söndag. Om jag får som jag vill kan det även bli livat på fredag.. men det får jag höra med andra berörda parter.

Hm.. en idé föddes i min hjärna. Man kanske skulle ha partey här i hushållet? Jag har väntat och väntat på att jag ska få flytta så jag kan ha inflyttningspartey, men det verkar ju inte bli av det här århundradet. Min nästa flytt kommer iaf att att bli den mest diciplinerade ever. Jag ska ha möbleringen klar för mig redan innan jag flyttar in på en skalenlig 2D-modell av lägenheten, sen ska jag märka alla lådor tydligt och packa ekonomiskt så att det verkligen bara är bokhyllans grejer som ligger i en låda etc. Jag ska fli ner massa glas och grejer till förrådet så att jag aldrig på nya stället åker på en disk med 40 glas och 30 par bestick. Det är inte ovanligt att jag gör det nu. Jag har så förbannat mycket husgeråd som kommer från mors och fars restaurang så en fjärdedel kunde vara nog. Ååååh. Om jag bodde där borta kunde jag bara ta en liten tur till Nagaa och ha en tevekväll eller spelabiljardkväll eller vafan som helst. Dumma, dumma afb. Detta ställe är det mest värdelösa ställe man kan bo på. Det finns ingenting här. Det finns en cykelväg som är jävligt lång och i slutet på den har vi LTH. Det är ännu längre ner till stan eller till nåt ställe som kallas gemytligt. På alla andra studentbostadsområden i Lund finns det knutpunkter, pubar, bastuar eller vafan som helst. Men inte här.. nej nej. Vi har Agdas (ellervafandetheter) bageri som har öppet mellan 14-14.30 och som f.ö. ligger 4 km bort. Jag vill bo på 1. Vildanden 2. Magasinet 3. Parantesen. Ingen annanstans. Absolut inte på Kämnärsrätten. Absolut inte på Delphi. Absolut inte på Sparta. Eller jo, fan, Sparta vore bättre än det här jävla placet. De har iaf en restaurang på bottenvåningen och nära till en massa nationer. Här har vi inte ens en nation. Vi har två tjurar i stål och en motorväg. Kul.

Nej, jag vill flytta och jag vill fantamig göra det den här månaden. Jag vill göra det nu. Jag vill flytta till en lägenhet som är liten men söt och som ligger på Ällingavägen/Vildandsvägen och som har ett förråd.

Hör du det goda fe? Ällingavägen/Vildandsvägen, liten men söt, förråd.

Min cykel är mycket mer sönder än jag först trodde. Jag blev helt ledsen när jag såg den. Det var läskigt. Inte så jävla konstigt att jag har ont i foten. Nedrans Lennart, din bil var hård.

Kommentarer:
Postat av: Thias

Släng det överblivna husgerådet istf att förrådsställa det. Du kommer ALDRIG nyttja grejerna ändå.

2005-09-20 @ 06:55:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits