Att mörda ett sår

Häromnatten när jag var dödstrött och kom hem från jobbet gick jag och la mig tillsammans med min Elle-tidning. Jag tänkte mig att om jag inte kunde somna skulle jag slänga några blickar i den. Jag hade inga större problem att somna och låg och sov på ett hörn av tidningen mot hakan hela natten så när jag vaknade hade jag ett sår där. Inte så stort men störigt nog för att vara en ojämnhet i hyn under hakan. Sen när jag blir tröttare än tröttast och och sitter här framför datorn och måste peta på saker så pillade jag upp sårskorpan och åstakom ett stort, stort sår under haklinjen. Fasiken. Så nu har jag satt ett plåster där och nu ska jag fan låta bli att röra vid det där såret. Det kommer antagligen att bli ett ärr nu. Bajs.

Jag vaknade halv 13 och kunde inte somna om. Så det var bara att gå upp och ge kisen mat. Sen satte jag igång ett fotbad till mig själv som jag avnjöt medans jag såg ett program på fyran om GP. Inte för att jag gillar GP, men det där programmet var löjligt vinklat till hans nackdel. De enda som var intervjuade var statsvetare som var kritiska till honom och fd statsråd. Nu vet jag inte ifall alla andra avböjde att uttala sig eller hur det nu var, men man ska nog ta det sagda med en smula salt.

Nu la sig clovis här bredvid tangentbordet och la tassen resolut på esc. Hehe.. jag borde kanske fatta vinken. Jag ska engagera mig lite mer i bäbi. Vi kanske får ta och gå ut en sväng.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits