Dagböcker

Dessa personers dagböcker brukar jag läsa:
L: En pojk som är så nyförälskad och meganuttig. Jag mår illa när jag läser det.
M: En tjej som gått igenom mycket inkl. otrohet, ensamt föräldraskap och massa återuppbyggande av liv. Hon kämpar på.
A: En tjej som precis fått barn och som jobbar hårt för att barnafadern och hon ska få lite harmoni i hushållet.
F: En kille som precis avslutat ett tre år långt förhållande. Han är ute och reser och är rätt så under isen i sina skriverier.
L: En tjej på 20 år som är nygift och väntar sitt andra barn. Första barnets far låter henne inte vara ifred.
C: En ascool kvinna som tacklat många motgångar och nu funnit kärleken och harmonin även om hon verkar ha det lite tufft just nu.
S: En puckad idiotbrud som trånar efter en gammal pojkvän samtidigt som hon är ihop med nån pojk som hon skiter i. Har också nyligen fått barn.
W: En förbannat snygg kille som skriver desto tråkigare.
J: En gammal polare som studerar hårt och gärna inkluderar låttexter eller iaf titlar i sina skriverier.
D: En yngre släkting som verkar ha ett ganska nice liv.
H: En tjej som jag följt sen 90-talet. Jag har sett henne en gång i hennes hemstad men vågade inte säga hej. Cool.
E: En tjej som skriver så oerhört begåvat och kvickt att man inte kan låta bli att läsa och förundras. Hon är fantastiskt skicklig.
L: En kille som är E:s manliga och lite yngre motsvarighet.
V: En kille med barn och kise och ett arbete där folk prutar.

Sen är det några fler som jag inte orkar ta upp nu. Hejdå.

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

Hm, är det här bloggar? Kan du inte lääänka? *hundögon*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits