Gudomliga åkrarne

Nämen se på fan, är jag inte förkyld igen? Jomenvisstserru.. jomensåatte.. snor snor. FUK.

Jag vill åka någonstans. Jag vill åka på en weekendresa till nån stad som är cool, NY, Paris, Berlin, Rom, Kairo eller fan Köpenhamn duger. Bara jag får sova på hotell en natt och äta kött med sås samt shoppa. Men till det krävs pengar och sådana har jag inte så många av. Vilken jävla stad som helst i USA kan jag tänka mig (utom New Orleans möjligen) men grejen är att det inte riktigt passar sig att åka på weekendresa dit för det tar ju en weekend att ta sig dit. Man kan tycka att år 2005 ska man kunna ta sig överallt på ett kick.. men icke.

Jag har jobbat till nu. Det formligen GLÄNSER nu, överfanallt. Chefspersonen har utlyst en tävling där skiftledaren vinner en resa ifall denne jobbar på stängningar där flest poäng utdelas. Man får poäng för allt som är gjort och allt som är gjort bra. Inatt tog det tre timmar pga en strålande idé att grundrengöra combon (glass och milkshake) efter stängning. Då stängde vi den ändå innan och började skrubba. Nån jävla måtta får det fan vara.

Bellmans epistel 71, Ulla min Ulla sjöng vi idag på kören. Wunderbar wunderbart vacker. Jag har även fastnat för Pains Shut your mouth fast den sjöng vi inte på kören tack gode gud. Då skulle det nog inte vara några halsar kvar på oss sköra sopraner 8)

Än den lugna viken,
som går fram? "Å, ja!"
Än på långt håll mellan diken
åkrarne

Jag får väl ta och knyta mig.. det ska vara natt nu har jag hört. Hejdå.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits