Innehållslöst svammel

Jag känner mig skitsnygg. Skrapsåret på kinden har försvunnit idag och det gör hela skillnaden. Jag är fortfarande svullen och grön/lila, men det kan sminkas över eller kompenseras på andra sidan så det inte är så iögonfallande. Nu vill jag bara att det röda i själva ögat ska försvinna så ska vi nog få se på någon som ser normal ut.

Jag vill iofs även att mördarblåmärket på högerarmen ska gå sin kos.. det verkar inte göra några ansatser att försvinna. Fast det är lättare att dölja det än ansiktet.

Jag har ätit veganmat (!) och druckit öl och roliga personers lag. Sen satte jag mig i en taxi, tog en buss från stan och är nu hemma för sömn. Det ska bli ljuvligt.

Jag har umgåtts med personer som är helt underbart underbara. Det säger jag inte bara för att jag har druckit några öl utan det är för att de verkligen är så jävla roliga. Jag försöker låta bli att garva så mycket nu för mitt ansikte är fortfarande helt ont, men fan vad jag inte kunde låta bli att garva ikväll. Jag var tvungen att skratta så mycket att jag stampade i marken och slog mig på blåmärket på vänstra låret.

Nu ska jag lägga mig i min nytvättade säng och sova väldigt väldigt gott. Aaah.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits