Klåns

Tjoho. Jag har fått veta exakt var jag ska praktisera. Exakt här: http://svenska.egy.nu/. Skitläskigt. Ska lilla jag, som är så liten, och då menar jag liten, försöka hävda mig inför 20-30 obstinata tonåringar som vill mig illa? Aj aj. Förhoppningsvis blir det bara en massa kommuntrams den här första veckan. Även om det är tråkigt som själva fan.. ojoj!

Jag har inget skrapsår, jag är röd i ögat och lila på ögonlocken och lite svullen på kinden och ögonbrynet, men det är också allt! Blåmärket på armen är lika megafult som förut men nu gör det inte speciellt ont. Bara ifall man trycker på det med elakheter i sinnet så 8)

Tänk att man kunde uppskatta att se normal ut.. haha 8) Jag ska aldrig mer bli påkörd. Jag har sån jävla tur. Jag hade ju åtminstone kunnat börja blöda näsblod och kanske bryta näsan. Men nej nej.. den är där, liten och fin och intakt. Spräcka ögonbrynet och bli tvungen att sy i ansiktet.. nej nej, det är där, svullet men helt. Ha trampan nere istället för uppe och bli träffad av bilen på benet och bryta det. Men nej nej, jag hade trampan uppe och flög bara litegrann utan större smällar. Amazing 8) Jag borde ha köpt en lott. Eller jag borde göra det nu. Eller så inte. Jag har inte råd med en lott.

Jag har precis så mycket pengar att jag kan ta mig till spelkvällen ikväll och sen måste jag åka hem efter tolvslaget så jag har pengar på kontot då 8) Imorgon kommer det många pengar. Flera tusen. Närmare femsiffrigt för att vara exakt. Helt vansinnigt.. jag har inte haft femsiffrigt på kontot på två år 8) Fast det ryker lika snabbt, men ändå 8) Jag har betalat mina fina räkningar, eller satt in betalningarna och det var så ljuvligt för mitt reformarbete börjar visa sig nu. Inga megamega telefonräkningar utan en nätt fin istället. Den här månaden jag har visserligen en del akutkostnader och lite terminsräkningar men det förra får jag förhoppningsvis iaf igen på Lennarts försäkring 8)

Jag fick ett spontanbesök idag. Det var väldigt spännande. Här sätter man sig med sin tallrik makaroner och köttbullar och det ringer på dörren! Jag försökte verka oberörd fast det egentligen var hur spännande som helst. Jag gick fram och öppnade dörren och där stod en herre i grå kläder som skulle fixa med mitt antennuttag. Gah! Tråkigt. Han gick in, konstaterade att det var en annan sladd än vad det skulle vara och gick igen. Sen kom han in igen, sa "jag måste mäta uttaget också", mätte och gick. Sen var spontanbesöket över. Clovis satt förstenad mitt på golvet med ögonen i kors och såg ut att kunna ramla omkull när som helst. Något sådant är man inte med om varje dag. Nåväl. Jag gick ut för att hämta posten och hade fått en betalningspåminnelse från Svenska kennelklubben att jag inte betalat för att registrera min katt KLÅNS. Om jag inte gjorde det skulle jag inte registreras som ägare till katen KLÅNS och då skulle min katt inte gå att hitta ifall den sprang iväg. Jag vet inte riktigt hur jag ska bemöta det här. Ska jag ringa och säga att det är fel namn och be dem ändra på det? Eller ska jag bara skita i det och betala och finna mig i att stå registrerad till en katt även om det inte är min katt jag är registrerad på. Eller jo.. iofs. Min katt har Klåns siffror i sitt öra, men min katt heter inte Klåns. Ingen vid sitt right mind döper sin katt till Klåns. Det är ett hån mot Clovis. Jaja.. jag får väl betala skiten. Det kan väl inte vara så viktigt. Det lär väl knappast vara någon från kennelklubben som går ut och ropar namnet ifall Klåns skulle springa bort. Fast det gör hon inte. Hahaha.. den dagen Clovis springer bort ska jag fantamig bli kristen. Om hon springer ut behöver man bara stänga ytterdörren. Då blir hon nervös och börjar krafsa och öppnar man då dörren springer hon in som ett skott och sätter sig med ett förnärmat uttryck i ansiktet på golvet och glor 8)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits