lådan 8)

Hahaha.. min kisse är så jävla knäpp. Hon låg ovanpå den stora tv-lådan som låg ovanpå en soffa. Plötsligt rasade lådans lock som hon låg på ihop och sovande clov for ner i lådan utan att riktigt fatta vad som hände. Efter ett tag ser jag två tassar och ett minimalt förvånat huvud på kanten av lådan. Hon hoppade upp på ovan nämda kant och skulle antagligen sitta där och filosofera. Men då ramlade hela lådan ner från soffan och tippade över lilla Clovis som fick lådan över sig och hoppade rakt in i väggen och sen satt där med stora ögon och förbannade den dumma lådan som hade varit en sådan bra vilplats. Efter att ha gått några varv runt lådan för att se ifall det syntes någonstans hur ond den egentligen var pep hon lite på mig för att jag skulle uppmärksamma hennes olycka. Jag kunde inte hålla mig längre utan började asgarva varvid Clovis satte sig och tvättade sig i protest till behandlingen hon just fått genomgå. Men det tog inte lång tid innan hon skulle få det att se ut som att hon ville ha lådan precis som den låg nu. Så hon började hoppa upp och ner i den och springa omkring i lägenheten som ett cepe. Råli kise 8)

Idag har jag varit väldigt väldigt väldigt trött. Placeringar till praktiken har delats ut. Jävligt komplicerat att hitta dem men slutligen fann jag härligheten bara för att upptäcka att jag inte fått någon plats 8(
Jag vill veta var jag ska vara. Jag vill även veta hur jag ska jobba eller vad jag ska göra. Nej. Jag vill åka härifrån. Gaaaaaaaaaaaaaah.

Om tio dagar kommer pengar.. då ska jag göra storslagna ting. Betala skulder mest, men ändå 8)

Jag går omkring och blir irriterad på människor som egentligen inte borde röra mig i ryggen. Jag HATAR att jag haft så dåligt självförtroende att jag tillåtit folk att vandra lite hur de vill över mig bara för att jag inte trott att jag förtjänar bättre. Och nu tror de att om de ger lillfingret så kommer jag att ta hela handen. Det kommer nog inte att ske. Ni kan sluta gömma er för mig eller ignorera mig för jag är så utbota less på allt som har med halvbekanta att göra. Jag kommer inte att ta någon hand, jag vill inte ha den. Så lugna fan ner dig! Så jävla viktig är du inte. Jag har det bättre själv i 100 år, jag har kommit fram till det den sista tiden. Jag kan nog klara mig alldeles själv alldeles alltid. Huvva.

Jag är så himla himla trött. Jag kom att tänka på en grej idag när jag satt i en lokal med svängdörrar. Två personer krockade i dörren och den ena sa att man alltid gör så. Det gör man inte alls det. Bara det att när saker går som förväntat lämnar det inga spår. Men om man krockar med någon i dörren kommer man ihåg det. Således blir alla gånger man kom ihåg sådana när man krockat. Jag har fått för mig lite att det är så i min värld. Folk vill mig först och främst ont, eller de vill ha med mig att göra för att komma åt någon annan, eller de tycker inte att jag duger helt enkelt etc. Det finns ju människor som faktiskt vill mig väl. Det har jag hört talas om.

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

Men fy för faan så ILLA! Oj oj oj. Hoppas du läker ihop fort och inte blir skadad för livet!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits