Lärarstuderande

Snabbt som attan ska jag dra igenom min dag:
Upp kvart i 7, åkte till Malmoe. Träffade Jonte. Kul. Var på introduktionsmöte som visade sig bli en hel jävla introduktionsdag. Det kryllade av lärarstudenter där.. jag har ju lite svårt för dem. De sista 90 minuterna hade vi en föreläsning om nåt modernt lärande eller något åt det hållet. Jag somnade två gånger. Fan vilken pina det här året kommer att bli.. uuää. Sen hem, byta om, ner på jobb och jobba till klockan halv 2. Tack gode gud för att det var lite lugnt så man kunde göra en del städning innan stängningen. Tamejfan vad jobbigt det är. Jag scorade ordentligt dock. Först fick jag en kondom och en klamydiaknapp (testa dig och se om du har klamydia står det på den) och sen får jag en killes telefonnummer. Sen när jag kommer ut hittar jag en storslagen 50-öring på marken. Tänk vad livet kan vara härligt. Jevlar vad jag ska sova nu. Hejsvej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits