Müde, aber ja

Skittrött är jag. Jag orkar pussa på Clovan men det är ungefär allt. Sverige vann.. det var ju fint. Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig jävligt mycket. Man kan ju iofs bara antingen lägga sig eller låta bli.. men jag ska lägga mig så det stänker om det. Haha.. det lär äckligt. Men jaja. 8) Det ringde från jobbet. Jag blir så less. Inte nog med att jag har varit inne och sagt vilka dagar i veckan jag kan jobba, vilka tider och hur mycket etc och sen ändå fått ett schema på dubbelt så många timmar på de kvällar jag INTE kan. Nu ringer de två helgmornar i rad och vill att jag ska extrajobba och öppna. Inte en chans. Jag jobbade idag och kom inte därifrån förrän 40 minuter efter jag egentligen skulle ha slutat bara för att jag själv var ansvarig för att min kö tog slut. Den gör inte det, vi hade alla kassor öppna och det var ändå kö ut på gatan. Ain't gonna happen kanske man ska inse då. Men nej, jag fick gå ut och säga åt en kvinna i kön att snälla säga åt alla efter henne att kassan stängde efter henne. Hon lyckades ganska bra men jag hade själv försökt få gästerna att förstå det ett antal gånger med dåligt resultat. Jag ska börja läsa nu, jag har det där jobbet som extrajobb. Jag kan inte jobba fler timmar på en vecka än jag fick under hela juli månad när det var meningen att jag skulle få nåt som liknade heltid. Goddamn!

Nej, jag är slut. Synd. För jag kunde ha lekt i Malmoe mycket längre ikväll.. men nu orkar jag inte. Nu sängen. Hejsvej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits