Nån som har 400:- till mig?

Dagens idolbild på mig:
050905
Jag har råkat ut för ett problem. Ska jag behålla byxorna som jag har köpt? Jag har ju egentligen inte råd.. men vafan. Dessutom måste de läggas upp och jag tror även in. Jag funderar på ifall jag ska prova en mindre storlek 8) Eller så är det bara jag som är kinkig och inte klarar av att inte ha smäckjeans på mig varje dag. Hjälpme. (nevermind stöket)
Byxor

Ok. Idag har jag skaffat mig intyg, försökt att få mig en terminsräkning, försökt att få lite papper från MAH, fikat med Nagaa och sådant. Samt köpt byxor och våndats över att jag inte vet ifall jag ska behålla dem. Jag behöver verkligen trousers.. jag har två par jeans som jag kan ha typ och de är lagade 34 ggr var. Sen har jag iofs några kjolar men nu är det så, en gång för alla säger jag det, jag passar inte i kjol. Jag ser ut som en tunna. Man ska vara lång och smal om man har kjol.. jag är kort och tjock. Hm. Till saken hör dock att jag har 800kr att leva på och byxorna kostar 400. Att leva på 400 i 20 dagar har jag gjort förut men hur kul är det? Samtidigt.. hur kul är det att aldrig någonsin ha något nyare på sig än den BH man var tvungen att panikköpa för att alla andra BHar dog pga nån mystisk BH-död i mitt hem?

Jag var på kör, det var roligt. Jag gillar att sjunga men jag tycker sådär om alla andra som gillar att sjunga 8) Närå. Men det är många som är så präktiga att man smäller av vid blotta anblicken. Jag är inte präktig, tvärtom ganska vulgär. Jag blev sittande med körledaren och pratade lite efter övningen och då visade det sig att hon hade huserat i två år tillsammans med en av mina äldsta vänner och gamla klasskamrater från Järspa. Sjukt. Vi utbytte massa anekdoter från olika stadier i hans liv. Världen är bra liten.

Imorgon ska jag börja med historian på riktigt. Kuligt 8) Hejsvej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits