Stora bröst

Jag var tvungen att skriva ett nytt inlägg nu på en gång för jag måste berätta om nattens arbete. Jag jobbade tillsammans med V och J i kassan samt hade M och D bakom mig. Det var hur kul som helst att jobba med dessa. J är underbart bra och hon skrattar och är så glad även om klockan är 4 på natten och vi ska börja skrubba hela restaurangen.

V är skitbra och så tacksam att mobba så jag skriker och gormar på honom hela tiden (på skämt). När klockan började närma sig 1-snåret myglade han lite i köket tillsammans med M samtidigt som jag var i kassan själv och J fyllde på milkshake på en stege. Vägen mellan mig och V blockerades delvis av denna stege. Jag hade givit V i uppgift att fylla upp en massa grejer från en lista jag gjort och nu myglade han. Jag gick bak till köket och tuktade honom med några vassa ord och förmaningar. Han svarade med att han inte kom förbi varvid jag yttrade: "Du! JAG kommer förbi och jag har fan en D-kupa". J garvade så hon höll på att ramla av stegen och M sa: "Vad sa du? Sa du...? Så kan man ju inte säga.." varvid J kontrade med: "Jag tycker faktiskt att det var ett väldigt bra argument". V fick fart under fötterna efter detta. 8)

J och jag är kvinns och D, V och M är herrar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits