Sverige Sverige älskade land

Jag har jobbat från 20 till 21. När det var avklarat jobbade jag även mellan 21 och 22. Efter denna bravad la jag timmen mellan 22 och 23 under mig. Knappt var det över innan jag också hade klarat av 23-00-intervallet. Klockan fortsatte att gå och jag jobbade även mellan 00 och 01. Efter detta kom 60 minuter mellan 01 och 02 som spenderades på jobbet. När klockan slog 02 stängde alla nationer och det märktes. Mellan 02 och 03 sålde vi för nästan 7000 mer än beräknat. Mellan 03 och 04 var det inte heller så lite folk. Klockan slog 04 och stället stängde. Mellan 04 och 05 städade vi. Mellan 05 och 05.45 städades det också, och slutligen, mellan 05.45 och 06.05 cyklade jag och Victor hem till vår Norra fälad för en jävligt god dags sömn.

Problemet är bara att nu är jag pigg som ett cepe. Som ett cepe I tell you. Jag har god lust att ge mig av på något äventyr, hålla mig vaken eller bara sitta här. Men det fungerar ju inte. Framåt 9 kommer jag att bli tröttare än tröttast och antagligen somna. Varför inte då gå och lägga sig redan nu? Jag vet inte. Lägg dig inte i det här cepehjärnan.

Usch vad jag är politiskt inkorrekt. Men det skiter jag lite i. Om man är pk hela livet får man aldrig känna på dåligt samvete eller ens skäll för den delen. Inte för att jag gillar att få skäll eller dåligt samvete, men om man aldrig får det, hur ska man då veta när man inte får skäll eller ha ett gott samvete?
Det kanske man vet ändå? Jag vet inte.

Jaha.. vad ska jag ägna min söndagsmorgon åt då? Tända ett ljus för alla som dog i NY för fyra år sedan och ett till för vår utrikesminister som dog för två år sedan denna dag. Fast det verkar ju galet, för då kommer jag antagligen sätta eld på lägenheten och foff så är det även min och clovis dödsdag. Dåligt. Lilla clov är bara ett år 6 månader och en dag gammal, det duger inte att vandra hädan då. Annat är det med mig, gammgumman på 23 år 6 månader, en vecka och 5 dagar.

Nu kom Kents Sverige igång på mp3-listan. Hm.. en bra låt att bli sömnig till. Nattinatti sötnosar. Ring inte innan 16. Svej.

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

AAAAAAAHAHAHAHA! XD 8D!!! Foff så är det även din och Clovis dödsdag!

Du postade typ samtidigt som jag!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits