Vill inte bo här mer

Jag vill flytta, jag vill flytta, jag vill flytta. Har jag sagt att jag vill flytta. NU! Himlaplättarna. Jag står inte ut att bo här mer. När jag vaknade imorse tänkte jag: "jaha.. nu ligger jag här på toppen av ett berg, inte en käft på mils avstånd." Jag måste flytta härifrån nu. Jag blir galen av det här. Människorna nedanför (hur många kan man egentligen trycka in på 40kvm?) lagar mat konstant och roar sig med att vädra ur lägenheten så det stinker skit ända upp till mig. Jag vill inte ha eran unkna matlagarlukt i min lägenhet. Jag klarar mig fint med mina lukter. Jag vill inte ha en mil ner till stan och jag vill inte ha två mil till alla människor värda att umgås med. Varför har jag gått från 3a i kön till 8e? Jag känner att drastiska åtgärder måste till. Tvi vale!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits