05.00

Mentor till handledare: "Va? Gjorde du din praktik i Ängelholm fast du bodde i Malmö?"
Helena: "Eh.. jag bor i Lund?"
Mentor: "Jo, men det är ju ändå 20 minuter."

Fuck you 20 minuter. Jag tycker att smärtgränsen är nådd när man måste sätta klockan på 05.00, sen är det möjligt att smärtan är ännu större med 20 minuter till, men vafan. Jag hyser ett innerligt och ihärdigt hat mot Mah som tvingar mig att gå upp vid denna timme. Speciellt när de lägger min praktikperiod precis över de nationella proven. Varför går jag upp såhär tidigt? Jo, jag ska sitta och vakta ett prov i 90 minuter. Jag ska fanimig ta med en kortlek. Aaaaaaaaaaaaaah.

Dessutom har jag en infektion i naveln. Den blöder. Det tycker jag är läskigt. Jag vill inte blöda ur naveln, det känns som om magen gått sönder eller nåt. Dumma dumma navel.

Jaja.. jag får väl packa och dona nu. Fukju.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits