får får får?

Tjohoo. Jag spenderar en underbar vecka i goda vänners lag mest varenda dag. Snart är det påsk och jag vet inte om jag ska åka hem eller vad som är smartast. Jag har absolut inga pengar efter en liten missräkning.. men det ska nog bli bra så småningom 8)

Eftersom jag har besök här är Clovan lite nervös av sig, men idag har hon börjat slappna av och har till och med legat bredvid mig och hållit mig i handen när jag kollade på The Grudge. Det var en ganska halvbra film. Den fyllde sitt syfte i att vara läskig, men handlingen var väl sådär innehållsrik.

Jag har extrema humörsvängningar. Jag fattar inte riktigt varför.. men det kan kanske ha nåt att göra med att jag slutat med medicinerna nu och försöker klara mig utan någon kemisk krycka. Det har gått ganska bra, men det är mycket möjligt att jag är ovan vid att ha humörsvängningar och sånt och därför tycker att det är extremt. Men det funkar ganska bra ifall man säger "just nu är jag lite sur". Då brukar folk hålla avstånd tills jag har fått i mig en chokladbit eller en kopp kaffe. Serotonin är en lustig sak..

Idag har jag förresten varit i ett smalt naturreservat och klättrat, hoppat och nästan vadat. Det var kul. Jag ser fram emot när fåren kommer dit för då ska jag umgås med dem. Jag brukar säga att jag ska sno ett, men det dementerar jag högtidligt nu eftersom jag inte vill få skulden ifall ett får skulle snos. Jag kommer alltså inte att sno ett får. Clovis får ju fan magsår av myror.. jag tror att hon skulle dö flera gånger om ifall jag kom dragandes med ett får och tyckte att de skulle bli kodakvänner.

I övrigt så längtar jag lite hem.. det vore lite mysigt att åka upp till trakten och titta på hur allt artar sig. Är prix lika dammigt? Är Ica vinnare i kommunens miljöutnämnande i år igen? Är vem har skaffat en ny Epa? Nån ny refug centralt i Järpen? Kanske en flyttad busshållplats eller ett nytt cykelställ utanför Gulf? Det skulle vara spännande att veta. Nu ska jag lägga mig till sängs. Natt.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

BLÄ för snöslask, snöblandat regn och två plusgrader. Det är ju påsk för bövelen. Ät ett ägg. Kluck. Dunkram.

2006-04-13 @ 16:11:58
Postat av: Linderholm

Fast... det är ju för fasen VINTER i Jämtland! Stanna i Lund ffs!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits