FulH

Detta ska vara ett ortsnamn: Sak som snickaren har sina verktyg i.

HJÄLP.

Jag och mor och far har varit ute och spatserat. Det har varit trevligt men jag plågas så av att jag är särskilt ful just nu. Jag ser ut som om jag blivit överfallen av ett piggsvin i ansiktet samt har ätit en uppblåsbar fisk som sitter i magen. Dessutom har jag ju inga pengar så jag har inga kläder. Nu ljuger jag inte. Om jag lägger ihop trasorna av de två par jeans som kan eventuellt kan använda kanske jag får till ett par jeans. Därför fluffar jag omkring i ett par tre år gamla manchesterbyxor i storlek megastor som jag måste dra i hela tiden. Dessutom kan jag ju glömma det här med att de ska se någorlunda bra ut.. jag har dem bara för att alla mina trosor är så gamla och fula att jag inte kan gå omkring i bara dem.
Dessutom äger jag bara en bh. Plus sportbh:n då, men jag har en vardagsbh.

Darnit.

Nu tjöt mor mat. Trevligt.

Farväl.

Kommentarer:
Postat av: Johan Gustafsson

Jag tror att du söker efter orten "Boden". Snickaren brukar oftast ha sina verktyg i snickarboden, eller snickerboa som Emil i Lönneberga kallade sin bod.
Hoppas att du kommer över en ny bh snart. Det är aldrig kul att bara ha en! Det kanske finns något begagnat som är billigt eller syster kan så kanske skänka några.
Ha det bra!
/Johan

Postat av: Linderholm

Åh, korsord, ångest!!! Alla gamlingarna jag jobbar hos älskar korsord och jag fattar ingenting!!!

2006-04-17 @ 16:52:51
URL: http://linderholm.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits