Hjälpme

Imorgon är det sittning med tema "Barnkalas". Hur ska man bete sig för att se ut som ett barn på bästa sätt utan att se ut som ett pedofiloffer och utan att lägga ut för mycket pengar? Jag behöver tips och jag behöver dem ganska snabbt.

Ikväll har jag haft en mycket slapp afton. Det har varit ljuvligt. Visserligen har jag två ton tvätt att ta reda på, så jag kanske inte borde klappa mig själv på axeln så jävla mycket. Men jaja.

Jag har varit bakis som ett cepe idag och ändå lyckats tvätta, städa, laga mat samt vara social med vän från förr. Jag var mycket trött på eftermiddagen men det har varit en mycket trevlig dag. Det kom en Vodafoneförsäljare och ville prata med oss när vi var på Nova. Jag mitt dumma nöt säger att jag inte har någon mobiltelefon för det trodde jag skulle vara clever. Jo hej. Då är det ju helt klart så att jag behöver en mobiltelefon. Bla bla bla. Jag är inte så smart jag.

Faschinerande artikel om bingo i Trångsviken f.ö. Irriterande jämtar. Usch.

Nej, nu måste jag vika tvätt.. hjälp mig med barnkalasdetaljer 8) Adjö.

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

Klä på dig glass i hela ansiktet så kommer du säkert passa in.

Postat av: mirijam

Glass ja, + Sockiplast och kalasbyxor!

2006-04-08 @ 16:57:15
URL: http://mirijam.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits