Makeri av hemligheter

Nu har jag landat hos föräldrarna - en fröjd. Men jag är så blekfet som man kan vara att jag måste göra något. Mor och far har ett solarium.. det är bra. Det som iofs är dåligt med det är att det är från 1995 eller något åt det hållet så jag vet inte om det är helt optimalt att sola i det.. dessutom blir man knappt nåt brun i det. Nåja.. jag får fundera över detta imorgon och fatta mitt beslut då. Jag har ju solat i det en miljard gånger i mitt liv så om det ger dåliga sjukdomar har jag nog redan dragit på mig dem. Hm.

Idag har jag och mor fixat smörgåstårta och påsktårta inför morgondagen. Det kommer inte direkt att hjälpa den andra delen i den där blekfetheten, men det kommer å andra sidan det varmare klimatet att göra. Detta gör nämligen att jag känner någon slags lust inför springande och annat skoj som man kan göra utomhus. Oiiii.

Jag har absolut aldrig något spännande att komma med i min blogg och det frustrerar mig så. Jag skulle kunna skriva sida upp och sida ner om en massa saker som jag funderar på och ägnar mig åt men nu är det så att massor aspekter i mitt liv är av olika anledningar censurerade och därför kan jag inte skriva om nåt annat än att jag känner mig ful och äcklig och att jag har pysslat med matlagning idag.
Justja.. jag kan skriva att jag fick en sjuk allergiattack för en stund sedan. Jag undrar om det är påskrishelvetet.. det finns ju inte direkt några knoppar där. Men ändå... nåja. Jag får väl gå och skaffa mig lite knark av nåt slag så jag klarar av våren.

Äh fan.. jag får överväga att skaffa en annan, hemlig blogg som bara få utvalda har tillgång till. Jag blir ju galen såhär.

Kommentarer:
Postat av: Yrrol

tjoho...smörgåstårta...aaahhh

2006-04-15 @ 00:32:55
Postat av: vidde

censurera sin blogg.. är det självvalt så är det väl ok annars måste det vara pyton.. hur som - ha en underbar påsk långt däruppe! [påskkram]

Postat av: Linderholm

Vi vill se Helenans hemliga blågg!!! *skanderar med emfas*

2006-04-15 @ 21:51:52
URL: http://linderholm.blogg.se
Postat av: yrrol

ja vi vill se!!

2006-04-16 @ 00:11:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits