Megastrå

Nu har jag legat ute och solat. Det var inte jättevarmt men ett tappert försök från min sida. Sen kom det för många moln och jag gav upp och gick in för att njuta av Kim Hartman. Men NEJ då, det är nåt stolpskott vid namn Jonas som enbart är en mycket blek kopia av den äkta varan. Stor besvikelse. Istället satte jag mig här för att författa men har i vanlig ordning inte så mycket att rapportera. Min navel är marginellt bättre, men det är inte mycket. Fortfarande gör det så himla ont runtomkring och så fort jag böjer mig åt något håll. Det är dåligt för man vill ganska gärna böja sig åt olika håll. Nåja.

Clovis är fortfarande vettskrämd. Förut försökte jag lyfta upp henne och då kissade hon på mig. Så himla rädd har hon aldrig tidigare varit. Mycket dumt. Fast jag är inte direkt oroad, hon vågar egentligen, det tar bara lite tid. Knaskisse.

Nust nu sitter jag och lyssnar på Ace of base från för väldigt länge sedan.. antagligen den första skivan eller nåt. Jag hör hur den här sortens musik nog snart kommer att komma tillbaka och spelas på alla catwalks och grejer. Snart är det lång nog tid som har passerat för att det ska vara fräsigt igen att lyssna på Ace of base. "Dance - or fade out". Haha.

Igår var jag ute vid havet och plockade ett jättelångt strå som inte ens rymdes i bilen. Jag fick låta en jättelång del sticka ut genom sidrutan och planerade att poke:a alla som vi körde förbi med detta excellenta strå. Tyvärr dog stråt innan jag fick testa prestandan ordentligt. Jag hade planer på att åka igenom centrum och poke:a folk som satt på uteserveringar - minituöst planerat så precis alla på uteserveringen fick en poke.. men ja, det gick ju om intet och det enda jag har att leka med nu är en pipett. Det är iofs inte fy skam det heller.. pipetter är roliga saker. Man kan suga små sugmärken på folk och plocka upp grejer med dem. Jag har inte vågat prova med vätska än.. jag känner mig inte mogen riktigt än.

Jag åt grym mat igår. Det var jag som lagade den så jag är ganska stolt. Det var iofs inget storverk, men gott. Nå. Det var couscoussallad med grillad kyckling och citronpeppardressing. Excellent. I denna sallad fanns det (förutom couscous) isbergssallat, gurka, tomat, purjolök och fetaost. Man kan antagligen också slänga i en och annan soltorkad tomat och kanske nån morot och paprika. Men nu nöjde jag mig med detta och blev meget nöjd. Den grillade kyckligen kan säkert med fördel bytas ut mot nåt äckligt som kassler eller bara helt utebli.

Idag ska det kanske hända något mycket spännande.. ifall denna plan kommer att lyckas ska jag avslöja det hela imorgon och mina bloggar kanske kommer att innehålla något annat än navlar, mat och strån. Fast bara kanske. Annars får ni väl läsa min hemliga blogg.. 8)

Nu ska jag slappa lite. Too.

Kommentarer:
Postat av: caisa

Nämen! Är hon rädd efter blomkrukenedrivningen (snyggt ord)?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits