mirorna!

Idag skulle sommaren börja. My ass. Det enda jag märker av det är att det kommer upp ett par miljarder myror ur golvet här i lägenheten. Fy fan. Jag höll på att börja gråta när jag kom hem igår och först upptäckte att jag hade hurmångamyrorsomhelst i köket och även sen när jag hittade varifrån de kom. De kryper längsmed nåt jävla rör som kommer ur golvet och det är inte få myror det handlar om. En väldigt prydlig liten stig går genom hela jävla lägenheten till köket och detta betyder ju att jag inte inte ge bäbis någon mjuk mat för då blir den bara invaderad av myror. Men jaja.. mjuk mat kanske hon kan leva utan ett tag till. Men det ska fanimig komma nån från nåt jävla företag IDAG, för det här är skitäckligt. Jag minns ingen myrklausul i kontraktet när jag skrev på det.

Man kan tycka att Clov skulle ha en fieldday med alla dessa myror men hon undviker dem som pesten. De är väl för många helt enkelt.. DÅ är det äckligt ifall till och med katten inte kan med dem. Än så länge har jag inga i sovrummet och det är bra, men jag lovar att de kommer hit. Nån får komma hit idag och ha ihjäl myrboet innan jag kommer hem från Ängeholm i eftermiddag annars ska jag fan ha hyresreducering. Det borde jag f.ö. ha ändå, med tanke på att jag inte hört ett endaste knyst om den här jävla ommålningen av sovrummet. Gaah.

Nåja. Jag är glad iaf. Jag har haft en oförskämt bra helg i Kungsbacka med darling. Darling är världens bästa darling. Man har inte fått avslöja darling förut då jag inte velat ha något tjafs, men nu är han iaf avslöjad. Han räddade mig igår när jag håll på att bryta ihop över alla myrorna i lägenheten med tipset att koka vatten och socker och ställa lite överallt där myrorna var. Det ligger och flyter ett tjockt lager myror i dessa glas, men det skiter nog deras demografiräknare i för det verkar vara mindre än en promille av det totala antalet i samhället. Ouuuuuh.. det kryper i mig. Jaja. Tillbaka till darling. Darling heter N och vi träffades första gången i samband med min systers bröllop. Han är nämligen en väldigt god vän till dem tillika släkt med brudgummen. Om man ska vara kinkig är vi också släkt genom äktenskap, men så kinkig ska man inte vara.

Nåja. Nu måste jag göra mig morgon och ringa till min bovärd, snabbt som ögat efter att klockan slagit 7. Tjoo.

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

Haha, myror! Jag tänker på Fråga Bertil....


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits