Naveln!

Vafan! Jag håller på att tappa min navel. Jag har en inåtnavel, så jag kanske inte riktigt kan tappa den. Men ändå. Jag har ont och det är dåligt och nu måste jag äta fkng ANTIBIOTIKA för att den ska bli frisk. Dumma navel. Vad har jag gjort dig för ont? Jag brukar alltid tvätta dig när jag duschar och du får alltid luft när vi är ensamma hemma. Det var väl själva fan. Du bara gnäller och blöder, gör ont och har dig. Nu har jag en alsoltuss i naveln och det ska jag tydligen ha lite då och då. Om jag inte har det kommer det blod på tröjan. På TRÖJAN I tell you. Fy fabian. Stackars naveln.

Jag har skrivit ihop en lektionsplanering och varit duktig. Dessutom har jag mailat min mentor och berättat vilka tider som finns för att hon ska kunna komma och glo på mig. Förhoppningsvis blir det bättre än sist. Jag hoppas det för min planering är - om jag får säga det själv - ganska bra och snitsig. Det är nästan så att jag skulle vilja gå i min klass eftersom jag har så skitroliga lektioner. Höhö 8)

Clovis rev ner en blomkruka igår och sen dess har hon varit felande. Hela natten satt hon i badkaret. Nu bar jag ut henne och satte henne i sängen, då satt hon där ett tag och sen gick hon in under sängen. Hon är ett under av social förmåga den där svarta saken.

Nå, nu ska jag skriva ett protokoll för Nagaas räkning och sen ska jag ta helg. Det ska bli trevligt som själva fan. Todeloo.

Kommentarer:
Postat av: Linderholm

Jag tror helt klart på att du har skitroliga lektioner!! 8)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits